Pages

10 Eylül 2007 Pazartesi

Özlem'in Nişan Pastası

Birkaç gündür sayfamla ilgilenemiyorum. Eşimin rahatsızlığı dolayısıyla birkaç gündür hiçbir şey yapamıyorum maalesef. Böbreğindeki taş yüzünden çok ağrı çekiyor. Düşse de hem o, hem de biz rahatlasak:)..

Hafta sonu sevgili Özlem in nişanı vardı.. Ve pastasını benim yapmamı istedi:)... Ortak araştırmalarımız ve fikirlerimiz sonunda ortaya bu pasta çıktı.. Ben çok sevdim bu pastayı... Sanırım Özlem de beğendi ( dunku telefon görusmesıne dayanarak soyluyorum bunu) Yalnız; pastamı teslim ettiğim vakit farkettim ki, alt kısmında bir çatlama meydana gelmiş:( İnanılmaz üzüldüm... Gerçi çok fazla farkedilmiyor du ama, ben çok üzüldüm.. Yolda çok dolaştık ( evi bulana dek ) çok hırpalandı... Acaba ondan mıdır dersınız.. Bu çatlamanın sebebini bilen varsa beri gelsin arkadaşlar... Pastamın pandispanyaları artık temel tarifim olan Emel Başdoğan'ın kakaolu pand,spanyası... Aralarda ise, altta muzlu krema, kalpli pasta ise çikolatalı.. Ayrıca damla cıkolata serptım:)) Malzemeden çalmadım yani:))))....

Bu pasta bana uğuru geldi sanırım. Dün 2 pasta daha yapmak durumunda kaldım... Yoruldum ama mutluyum... Ama bugun onları yayınlamayacağım.. Dedim ya arkadaşlar yorgunum:))

22 Kişi ne demiş?:

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Çok güzel bir nişan pastası olmuş Fidan'cım, arkadaşına mutluluklar ellerine sağlık. Arkası yarın pastaları da bekleyelim bakalım :))
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

mrb.canım.eşine acil şifalar dilerim.pasta çok güzel olmuş.eline koluna sağlık.diğer tarifler için çok bekletme bizi.sevgiler.hande

Damak Tadı dedi ki...

Pasta çok şık ve başarılı olmuş Fidan'cığım.Arkadaşın Özlem'e şimdiden mutluluklar diliyorum.Ellerine sağlık.Ayrıca pastanın sana uğur getirmesine çok mutlu oldum.))
Diğer pastalarını bekliyor olacağız.

Sevgilerle

Adsız dedi ki...

Süpersin Fidocum , diğerlerini de 4 gözle bekliyoruz..Küçük kalpleri nası yaptınnnnnnnnnnnn

Unknown dedi ki...

Fidancım çok güzel olmuş pastan. Bende dünden beri merak ediyorum nerelerde bu kız diye. Demek 2 pasta daha helal olsun valla sana. Kim tutar seni. Merakla bekliyorum diğer pastalarınıda.
Sevgiler..

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Fidancım, eşine çok geçmiş olsun, umarım en kısa sürede sağlığına kavuşur.

bu arada pasta çok güzel olmuş, Özlem'e mutluluklar dilerim.

lezzetlilerim dedi ki...

Fidancım harika olmuş pastan ellerine sağlık. En kısa zamanda diğerlerinide bekliyorum.
Eşinede acil şifalar.


SEVGİLER

gezicini dedi ki...

çok güzel olmuş, çook.. nefis olmalı!
sevgiler
gorki

Yemekbahane dedi ki...

Ellerine sağlık canım...Ne de güzel olmuş öyle nişan pastası..

Sevgiler
Müge

gülriz dedi ki...

Fidancığım ellerine sağlık, ne güzel bir pasta bu böyle. Arkadaşına da mutluluklar diliyorum, pasta gibi sevgi yumağı bir aileleri olur umarım. Sevgiler

NiNo dedi ki...

canim ellerine saglik harika olmus esinede gecmis olsun :( acil sifalar dileri mcanim ozlemede mutluluklar...

serinmavi dedi ki...

Eline sağlık canım,çok güzel bir çalışma olmuş...Özlem'e ömür boyu mutluluklar dilerimm....Selamlar....

Baharcicegi dedi ki...

Esine sifalar dilerim, ablam bügün ameliyat oldu safra kesesinde tas varmis tasla beraber safra kesesinide aldilar oda cok cekti sancidan duramiyordu.Pastan cok cok güzel olmus tam nisan icin,özleme mutluluklar dilerim,kendini fazla yorma ramazan geliyor,eline saglik fidancim

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Ellerine sağlık Fidan. Çok güzel olmuş. Bence çatlamayı hiç dert etme. Nazar boncuğu olmuştur o da. Başkaları fark etmemiştir bile.
Sevgiler,

hilal imrak dedi ki...

ellerine sağlık şahane görünüyor fidancım bayıldım...

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun acil şifalar diliyorum bol bol su içsin
Özlem ve nişanlısına mutluluklar

elif dedi ki...

fidancım
pastan harika olmuş canım o güzel ellerin dert görmesin inşallah bir gün bizede nasip olur pastan canım
harika gözüküyor

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Fidancım çok ama çok düzgün çalışmışsın. Tertemiz... Diğer pastaların nasıl kimbilir.. Çok bekletme bizi ;)

Adsız dedi ki...

evcılık lezzetlerım, sarı mutfak cım, damak tadım,selservıscım, pembelım, lezzetlılerım,gezıcınım, yemekbahanem, gülriz im,ninom,serınmavım, hılalcım,yesımcım ve elif cım hepınıze teker teker tsk ler..

pastardam; mınık kalplerı sevgılı Esra dan ödunc aldığım mınık kalp kalıplarla yapabıldım:))

baharcıceğım, sıze de cok gecmıs olsun cnm.. esım dun ıtıbarıyle 3 adet tas dusurmus durumda:( aynı zamanda kuzenımde safra kesesındekı tas sebebıyle su anda hast.yatıyor. hepımıze gecmıs olsun cnm.

burcın cım, özlem de onun nazar boncuğu olduğunu soylemıstı:)) cok tsk ler..

acemı sef ım, gercekten özellıkle de ( kımse alınmasın ) pastacılığa gönul vermıs bukonuda kendını gelıstırmıs kısılerden boyle sozler duymak ne kadar hos.. gercekten cok mutlu oluyorum.. ama ben yolun cok basında olduğumu bılıyorum, yanı cokkk calısmalıyım coookkkk:)))

hanimiş dedi ki...

Sevgili çekirge ne kadar kısa sürede ne çok yazı yayınlamışsın. Şaştım kaldım.. Bu pasta telefonda konuştuğumuz pasta olsa gerek. Gayet güzel olmuş. Öyle ufak tefek sorunlar olabilir bazen. Hiç üzme kendini. Selamlar
Işıl

Adsız dedi ki...

Sayın Hocam; evet bu pasta ta kendılerı... basım hersıkıstığında sen çare oluyorsun bana... eee hoca olmak kolay değıl dımı, kac benım gıbı panıkatak bır cekırge ıle uğrasmak:)) hocam alttan catlama yapmıs pasta yoldayken. cok uzuldum.. bır de tepsıde yapıorumya ben keklerımı bak resımde de bellı oyle hatları cok ıyı olmuor(kenarlardan kesmeme rağmen) tsk ederım yorumun ıcın, zıyaretın ıcın, benı yalnız bırakmadığın ıcın:)))

sevgıler
çekirge

Adsız dedi ki...

öncelikle fidancığıma ve bana mutluluk dileyen herkese çok teşekkürler ben ÖZLEM :)))) bu kadar mütevazi olan bir insanın yolu hep çok açık olur umarım.fidancım senden bahsediyorum.Beni yılmadan usanmadan dinleyip her fikir değişikliğimi dikkate alıp engin bilgilerinle bana yol gösterip ortaya böle bir pasta çıkardığın için çok teşekkürler............
Umarım siparişlerinin ardı arkası kesilmez ve insanlar bu lezzetlerden mahrum kalmaz