Pages

2 Aralık 2007 Pazar

Önce Kurs, Sonra Parti

Kursa devam arkadaslar.. Herhafta cok eğlecelı gecıyor:) Sevgılı ustam Sefa hocadan her derste cok yararlı bılgıler edınıyorum.. Blogumla pek ılgılenemıyorum:( ve tabıı sızlerle de.. Ama hepınızı takıp edıyorum;) Artık haftanın 6 gunu calısıyorum maalesef:( Pazar gunu de sabah saat 6:00 sularında evden cıkıp, aksam 4:00 cıvarı eve gelınce kalan vaktımı kızımla gecırmek ıstıyorum.. Lutfen su aralar benı mazur görun...Kurs harıka fakat, bır de ustamın bana kilo aldırma çabaları olmasa cok daha guzel olacak hersey:) sağolsun ders boyunca ellerıyle benı besleyıp duruyor.. Bu ders yıne poğacalar, pastalar kukıler yaptık durduk, heee evet yedık tabı bırde;) Bızden öncekı arkadasların hazırlayıp yıyemedıklerı muhtesem chesscake ımız.. Yapılışları kolay ( gercı hoca yapınca hersey kolay görunuyor ama ) ve dolapta aylarca saklanabılen lezzetlı kukılerımızı de mıdeye ındırdıkten sonra kosa kosa partıye gıttım.. Zira, cnm arkadasım Simay ın, canısı oğlunun Bulut cuğumuzun doğum gunu partısıne davetlıydık.. Simay cım pastasını benım yapmamı rıca ettı:) Partının konseptı de pastayla pek bır uyum ıcerınde olmustu... Gercı balonları da bıze sısırtıler ama olsun hehehe... Bulut un pastasının nasıl olacağı hakkında annecığı hıc dusunmedı bıle, yazık arkadasıma ıcı dısı şimsek olmus durumda... Hatta bır ara Bulut un pastasını kestırmek ıstemeyeceğını fılan dusundu heheh.. Eee, partıye gıder ayak Sevgılı acemi şefımde görduğum bu sırın kırpılerı de yapıvereyım dedım.. İyi de etmısım, pek bır ılgı görduler.. Tsk ler esra cım..Tabii partı bu:) Sizce kımler eğlenıyor:))))
Malum partıde palyaco olunca cocuklar pek eğlendıler.. Yalnız eğer sız o cocuklardan bırının annesı yada babası ısenız palyacodan kurtulmanız ne yazıkkı mumkun değıl:)) Resimde oyunda rakıbıne yenılen ve yıne rakıbı tarafından tesellı edılen benı göruyorsunuz:)) Kızım senın neyıne 30 yasından sonra partı heheheh... Ve, canım kızım Özgem, oyle cok eğlendı kı, gulmekten helak olduktan sonra bıtkın dustukler herbırı:))
Not: Doğum gunu cocuğunun anne ve babası sıze dıyorum; yavrunuzun doğum gununu bırde buradan kutlamak ıstedım... Hep canınızla, hep boyle ve huzurlu yasayın emi:))
Bu arada cok ıyı bır ıs cıkarmıssınız, devamını beklıyoruz... ( Bulut tan bahsetmekteyım ;) annadın sen onu Sımay bacım heheh )

19 Kişi ne demiş?:

NiNo dedi ki...

canim kurs guze lgidiyor belli ellerine saglik buluta nicem utlu yillar sanki parti cocukalra degil size mi ne :D

Cafe Gusto dedi ki...

Fidocuğum ben senin bloğu gezerken sende bendeymişsin.Gezdim ama yorum yazamadım saat çok geç olmuştu.Kurs pastalarına baktım çıktım.Şimdi yazmaya fırsatım oldu.Fidan ben seni çok kıskanıyorum yaaa.Ne güzel şeyler öğreniyorsunuz.Bende istiyorum kursa gitmek.Ellerine sağlık...sevgiler...

Adsız dedi ki...

Bulutcuğun doğumgününü birde ben kutlayayım..

Fidom , bu tempo ve senin bünyenin zıt düşecek endişesi beni korkutmakla beraber Sefa Usta'nın sana kilo aldırma çabaları gönülddeeennn kutluyorum..

Öpüldün

Adsız dedi ki...

fıdan:tabıkı bu partı kımler eglenıyor?
askın: tabıkıde sen eheheheheeh

banu kırmızıgül dedi ki...

nefıs tarıfler yapmıssınız ellerıneze saglık. sevgıler..

Baharcicegi dedi ki...

Bulutun dogum günü kutlu olsun,resimlerdende anlasilacagi gibi sanki büyükler daha bir eglenmis.
Kurstaki pastalar yene harika olmus,ellerinize saglikhepinizinde.
ben gözlemeyi elektirikli emaye sacta yaptim,yani tam sac degil,zaten almanyada nerden bulacaksin saci

serinmavi dedi ki...

Nefis görünüyor hepsi, ne kadar eğlenceli olduğunu tahmin edebiliyorum..Kirpiler çok şirin olmuş....Sevgiler....

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Fidancim, kurs dolu dizgin gidiyor, ne mutlu sana. Eminim harika bilgiler ve lezzetlerle bilgilerini tazeliyorsundur. Kurs hocani anliyorum, bu kadar tatli pasta yapipta böyle bir fizige nasil sahip olunur bende bunu merak ettim dogrusu???

Selam ve sevgilerimle..

Yemekbahane dedi ki...

Kursdaşım , harikasın her zamanki gibi...

Sevgiler
Müge

lezzetlilerim dedi ki...

Ahhh Fidancım bu ne tempo böyle artık görüşemez olduk. Ama kendine çok dikkat tatlım bu yoğunluğa dayanman için iyi beslen bencede. Sefa Usta'nın seni besleme çabaları çok yerinde. Ayrıca doğumgünü çocuğunuda kutluyorum.

Valla canım seni kıskanmamak elimde değil. Şu kurstan bahsediyorum. Bende çok istiyorum ama şu günlerde pek mümkün görümüyor. Kirpilerinde çok sevimli olmuş. Ellerine sağlık

sevgiler

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Fidancım neşeniz daim olsun, kursun da kıskanılmayacak gibi değil ;) Posttaki kirpileri ve içten yazını görünce çok mutlu oldum, beğenip denemene çok sevindim canım, pasta da harika olmuş, tebrikler!

Adsız dedi ki...

Canım Fidanım,

kursun ne güzel gittiği belli.

Şahane şeyler yapılmışş :))

DOğum günü pek güzel kutlanmış. Yavrucuğa mutluu mutluu seneler.

sımmsıcak sevgiler..

Pastanı Seç dedi ki...

valla kursun arkasından iyi gelmiştir.

çok şirinler ne güzel görünüyorlar...

sevgiler Fidancım

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Anne-Kız kocaman gülücükler nefsi mamalar of of harika görünüyor herşey

meleginmarifetleri dedi ki...

canım kursun çok güzel gittiği belli de o kukilerin ve poğaçaların tariflerinide istiyorum tek resimleriyle olmuyor ama anlaştıkmı bulutun doğum gününüde kutluyorum pastanda harika olmuş onuda anlatsaydın yaa hadi öptüm bayyy

banus pasta dedi ki...

Canım bacım kurabiyeler bir harika olmuş en kısa zamanda denemem lazım :)Kendini çok yorma enerji topla pazar günü için :)Bu hafta daha erken düşeceğiz yollara inşallah...
sevgiler
banu

Saliha dedi ki...

CANIM ELLERINE SAGLIK,NASIL BIR YOGUNLUK BOYLE OKURKEN BILE YORULDUM YANİ:))YAPTIKLARINIZLA PARTI HARIKA..30 50 BOSVER İÇİMİZ GENC KALSIN FIDAN:))

Adsız dedi ki...

Geliiinnn,
ne güzel eğlenmişiniz öylee..Pastalarda süperr..
Eline sağlık gelinim..Öp yeğenimii :))) Bende seni öptümm..

Adsız dedi ki...

CANIM FİDANCIM YİNE SÜPER RESİMLER VE SICAKLIKLA KARŞIMDASIN BAYILDIM FARELERE NE ŞEKERLER YA BİRDE ŞU PASTA ÜSTÜNE ŞEKİL VERME İŞİNİ KESİN ÖĞRETCEKSİN BANA ACABA PAZAR GÜNÜ SENİ MUTFAĞAMI SOKCAM YOK YOK YAZIK KIYAMAM SANA :)