Pages

16 Haziran 2008 Pazartesi

Çilekli Pasta

Son günlerimize yaklaşıyoruz artık oğlumla... Doğuma artık 5 haftamız kaldı.. Herkes bir an önce vakit gelse de alsak oğlumuzu kucağımıza derken, benim derdim doğurmamak... Evet biliyorum belki komik gelecek size ama, ben bebeğimin içimde olabildiğince daha fazla kalmasını istiyorum.. Çünkü bir daha asla içimdeki bu güzel kıpırdanışlarını hissedemeyeceğim.. Evet belki bebeğim yanımda olacak bana dokunacak ama ne bileyim belki de hamilelik psikolojisi işte üstelik son gebeliğim bu... Bir daha asla bu duyguyu hissedemeyeceğimi bilmek bana bunları düşündürüyor belki de... Ben bunları düşünüp durayım sanırım oğlumuz aramıza katılmak için çok fazla bekleyemeyecek... Erken doğum riskimiz varmış ne yazıkki:( Hala çalışıyorum.. Daha doğrusu artık çalışmaya çalışıyorum:) Artık nerdeyse ordan oraya yuvarlanıyorum diyebilirim.. Çok çabuk yoruluyorum.. Umarım oğlum doğduktan sonra uslu bir bebek olur da beni biraz dinlendirir:))) Bugün anneme sürpriz bir partı hazırladık... Bu pastayı da annemin doğum günü için hazırladım.. İçi sütlü, bitterli ganaj ve çilekli.... Malum babalar günü de olunca babamızı da unutmadık tabi:)) Onlara da ufacık muzlu bir pasta çıkarıverdik;)) Tüm bunların yanında Tuzlu Pastane Kurabiyesi, Pufidik Poğaça, Patates salatası ( salatayı kızımın ciciannesi hazırladı ) ve minik kanepeler de hazırladım... Ama bi de bana sorun şu anda ayaklarımın altından ateşler fışkırıyor:)) Pastanın içini dikey pasta şeklinde yaptım... Kursta ve sevgili Acemişef im de görmiştüm önceleri.. Bence hoş bir görüntü çıkıyor ortaya. Sizce??

5 Kişi ne demiş?:

Yemekbahane dedi ki...

Fidancığım,

Valla okurken haklısın dedim içimden.Henüz o duyguyu hiç tatmamış olsam da içindeyken hissettiklerin tarifsiz ve tekrarsız duygular olmalı. Pasta çok şık olmuş. Ellerine sağlık.
Kendine ve bebeğine çok dikkat et.
Sevgiler
Müge

Adsız dedi ki...

Anacım , ya mutfakta doğuracaksın yada işyerinde !!! Sonlara geldikçe coştu hatun !!!!! Kendini bu kadar yorma bacım daha çoookkkkk enerjiye ihtiyacın olacak...

Kocaman öptüm seniiiii

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Canım yaaa dinlen artık... Çok yorma kendini...

Pastalar muhteşem... Ellerine sağlık... Anneciğine sağlıklı uzun ömürler dilerim...

Sağlıcakla oğluşunu kucağına alman dileğiyle... Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Fidan ablacim okurken birden hüzünlendim neden bilmiyorum :) Bebi$imiz Dünya'ya geldigi zaman bizde Türkiye'de olucaz ailenin 3.ku$aginin ilk basini çeken olarak en son prensini görmek çok güzel bir keyif olucak benim için :) Umarim dedigin gibi uslu bir bebek olur ve bol huzurla gelir Dünya'ya...Hos geldin bebek diye agirlariz hep beraber ..Ayrica Sabiha yengeminde dogum gunu kutlu olsun..Nice nice senelere insallah hep beraber..

Merve

Gönül dedi ki...

fidanım harika olmuş ellerine sağlıkkkkk...hee doğurma sen serum takarız sana öyle besleriz içinde bebişi ehehehehehe...hade öpüyorum doğurmaya beş dk kala haber et bize he:))) öpüyorum sevgilerimle