Pages

22 Ekim 2009 Perşembe

Biz Pastakoliğiz



Geçen cumartesi günü sevgili yamanayşe ve diğer arkadaşlarımızla güzel bir gün geçirdik.. Ayşe ile yaklaşık olarak 2 ay oncesinden nasıl bişey yapsak diye düşünüp durduk:)) Sonuçta Ayşe mizin evsahipliğinde geçen hoş bir buluşma yaşandı..

Teşekkürler Ayşe....

6 Kişi ne demiş?:

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE dedi ki...

Bende orda olmak çok isterdim :(

Adsız dedi ki...

elinize emeginize saglık..
pasta sahibi aralcıgada mutlu yıllar..

fidaneli dedi ki...

zulbıye cnm, ben de orda olmanı cok ısterdım:(

Pembe Tatlar dedi ki...

Gerçektende harika bir buluşma olmuş...

Eylül dedi ki...

Arkadan ne hoş çıkmışım:)) harika bir gündü gerçekten..Koltuk pastanada bayıldım bu arada...
tekrar görüşmek dileğiyle..
sevgiler

ayseyaman dedi ki...

Fidancım Eylülcüm ne tatlı bayanlarsınız siz...sizi tanıdığım için kendimi gerçekten çok şanslı hissediyorum..Ama keşke daha uzun sohbet edebilseydik..Bir iki demo yapabilecek ortam da olsaydı demeden geçemiyorum...Ama tanıştık buluştukya o da yeter şimdilik, iyiki geldiniz..Çok teşekkürler..
öpüyorum çok..sevgilerimi gönderiyorum..