Pages

16 Temmuz 2007 Pazartesi

Eşimin Doğum Günü Pastası

Hafta sonum dolu dolu geçtii.. Malum doğum günleri.. Cmt günü Bake Shop taydım yine. Bu defa modelleme kursuna katıldım. Hocam Hanimiş Işıl hn sayesinde bir sürü şey öğrendim. Bu pastayı da sevgili eşim için hazırladık. Hazırladık diyorum çünkü; pandispanyasını sevgili Ayşem hazırlamış benim için. Bir önceki pastamda (Çikolata Ganajlı Pasta) tarifini verdiğim pandispanyayı uygulamış. Ara kremasına labne peyniri eklemiş bu kez.. Süslemesini ise, hocam Işıl hn ile beraber gerçekleştirdik. Mesela bir kolunu hocam yaptıysa diğerini ben yaptım. Biraz ben, biraz hocam derken işte sonuç. Efendim benim eşim ve laptop u birbirlerinden ayrılmazlar. Artık pc Murat'ın kullandığı bir aygıt değil, onun bir uzvu oldu nerdeyse.. O yüzden pastasında laptopu özellikle belirttim. Çayını da unutmadım tabiii kii.. Eşim pastasını gördüğünde sizde onun suratını görmeliydiniz. Eşimin pastası benim ilk modelleme çalışması yaptığım pasta olmasından dolayı, benim için hep özel olacak (sanırım eşim içinde özel olarak kalacak) Bilemiyorum tabii ki ama, sevgili hocam Hanimiş çok başarılı bir öğrenci olduğumu söyledi. Peki siz ce, nasılım???? hehehehehe
Not: Bu pastanın tarifini vermiyorum. Çikolata Ganajlı Pasta ile aynı çünkü. Sadece üst süslemesi farklı. Bir tarif 2 apayrı pasta yani... Yalnız; dediğim gibi siz bence, mutlaka ama mutlaka pandispanyanızı ıslatarak tarifi uygulayın.

12 Kişi ne demiş?:

Adsız dedi ki...

SLM CANIMMMM SEN NE GÜZEL PASTALAR YAPIYORSUN BÖYLE AMA BEN YAPAMAM Kİ BÖYLE GÜZEL SADECE YERİM :))) VERSENE BİR DİLİM:))) EŞİNİN DOĞUM GÜNÜ KUTLU MUTLU OLSUN ALLAH SİZE UZUN ÖMÜRLER NASİP ETSİN.CANIM.ELLERİNE KOLLARINA EMEĞİNE SAĞLIK.SEVGİLER

Adsız dedi ki...

Özlem cim merhaba... Bu benım ilk modelleme calısmam cnm, hem hocam Hanımıs ıle beraber yaptıkk.. Ben yapabılıyorsam, sen neden yapamayasınn.. Ama ıllada ben yrım dıyorsann; yapmazmııyımm hıcc... Bır dılım senı kesmezz kanımca hehehehe... Guzel dıleklerın ıcın de saol.. Gene gel, hep gel olurmu???
Fidan

Adsız dedi ki...

Fidaneli Fidancım :) Ziyaretin için teşekkür ederim..Bende geldim gördüm ağzım açık kaldı..Evlenip bide üstüne çocuk yapıp bu kadar zayıf kalmayı başaran tek GENÇ KADIN sın sanırım :)
Bir araya gelmeyi çok isterim.Ben Güngören-Haznedar da oturuyorum ve çalıştığım için sadece hafta sonları müsait olabiliyorum.
Bake Shop eğitimlerine katılmak için can atıyorum ama cumartesi günleri de Ardam dan ayrılmak istemediğimden henüz buna vakit ayıramadım..Sen hepsini öğren banada öğret olur mu ? Benim hocam da sen olll :)
Yakın semtlerde isek görüşmeyi gerçekten çok isterim..Uygun bir zamanda görüşmek üzere...

Adsız dedi ki...

Burçin cim hosgeldın cnm. Ben de iade-i ziyaretin için tsk ederim. Ayrıca güsseell kelamların ıcınde saoll.. Ben de Güneşli de oturuorum cnm. Ne zaman müsaitsen hafta sonları tabii görüşebiliriz. Çok sevinirimm, gerçekten.. Ama; iş hocalığa geldimi, benım ne haddımeeeeee.... Senın kılerıde gördum harıkaaa...
Görüşmek üzere
Fidan

Adsız dedi ki...

Fidancım yakında olmana çok sevindim..Bu hafta seçim telaşını bir atlatalım ( ki bende böyle bitelaş kesinlikle yok ama bahane işte :)
En kısa zamanda bir program yapalım.
Görüşmek üzere..

Adsız dedi ki...

MERABA FİDAN..
Görüşmeyeli neler yapmışın ööle.Maşallah canım.Pastalar süpper olmuş.Artık bi pastane kurarsın FİDANELİ diye. Eşinle sana mutluluklar. Daha nice doğum günlerine.. Ellerine sağlık.Görüşmek üzere...

Adsız dedi ki...

Burçin cim önümüzdeki haftada ben müsait değilim maalesef.. Ama nasılsa evlerimiz yakın illakii görüşürüzz...
Görüşmek üzere
Fidaneli Fidan ( :) )

Adsız dedi ki...

Merhaba Bilge cimm... Nerelerdesin sen? Beni unuttunuz sanmıştım, yanılmışım :) gelmene ve yorum bırakmana inan çok sevindim. Senin yerin ben de ayrı bilirsin:) Pastane konusuna gelince, daha çok erken sanırım. Ama ileride neden olmasınn... O zaman isim hakkı istemek yok ama hehehe... Pastaları beğenmene gerçekten cok sevindim. Ama daha çok başındayım bu işin... Bu arada Gonca ya slm.
Görüşmek üzere
Fidan

Unknown dedi ki...

Merhabalar Fidan çok güzel bir pasta olmuş. Emeği geçen herkesin ellerine sağlık. Eşininde doğum gününü kutlarım ona bundan güzel anlamlı bir hediye olamazdı herhalde. Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Sevgili Selservis hosgeldın.. Çok tsk ederım.. Pastayı beğenmene cok sevındım. Senınde tavukların gelde benı ye dıyor yanı.. Eşime de gusel dıleklerını ıletıcem cnm.
Gene gel, hep gel olurmu?
Görüsmekuzere
Fidan

etki alanı dedi ki...

Merhaba Fidan
Zeynep'e ve bana gönderdiğin mesajlara teşekkür ederim.Ne kadar ilgili ve candansın.Pasta yapımına tanık oldum. Çok başarılısın.Tebrik ediyorum.
Görüşmek üzere..

Adsız dedi ki...

Tülay ablacım hosgeldin. nam-ı değer tütü cüm, sevgili etki alanı ayy ne dıyeceğımı bılemedim bi an :)) rica ederim...ben sızlerın sadık okuyucunuzum efendım.. pasta yapımında benı basarılı bulduğun ıcın, ve bunu dıle getırdığın ıcın cok sevındım. sanırım bu benı daha cok tetıklıyor..yanıı verr coskuyuuuu... üstelık sıparıslerımın teslım zamanı yaklasırken buna cok ıhtıyacım var sanırım.
görüsmek uzere
fıdan