Pages

6 Ağustos 2007 Pazartesi

Süppeerrr Cumartesi

Ben geçtığimiz cumartesi günü belki de hayatımın en hoş ve de yorucu haftasonunu üstelik kızkıza olmanın avantajını yaşadım. Evet itiraf ediyorum, uzuuuunnnn zamandır kız arkadaşlarımla dışarı çıkmıyordum. Ama cumartesi günü sevgili pastarda Burçin ile buluştuk ve bu eksikliğin çookkk büyük bir kısmını giderdik. Gerçi ben doyamadım ama:(( Burçin'le nerdeyse her gördüğümüz pastacılık ile ilgili dükkana girip çıktık.. Hatta bir ara ben o sıcakta yaff Burçin biz delimiyiz Allah aşkına deyip pes ettiğim zamanlarda Burçin; hadi Fidann pes etmek yok deyip kolumdan tuttuğu gibi yola devam dedi... Çok güzel kalıplar ve bilimum alet edavat aldık kendimize... Veeee, fotoğraflarını gördüğünüz Cafe İstanbul da bulduk kendimizi bir anda.. Çok ama çok güzel, inanılmaz dinlendirici, çok otantik bir mekan... Kesinlikle ama kesinlikle yolunuz Eminönü ne düşerse bu mekana uğramadan geçmeyin derim.. Bir anda kendinizi sanki Osmanlı'nın hükmünü sürdüğü yıllarda yaşıyor sanıyorsunuz:)) Yani ben öyle hissettim.. Belki de içeri girdiğim an karşıma çıkan Safiye Sultan tablosu beni bu kadar etkiledi (kitabını okumuştum bu arada) bilemiyorum. Yani mutlaka ama mutlaka tekrar gitmek istediğim bir yer.... Burçin; çok hoş, sıcakkanlı, hanım hanımcık, güleryüzlü.. Ben kendisiyle tanışmış olmaktan dolayı çok mutluyum.. Gerçi aramızda hiç yeni tanışan insanların seviyesi olmadı.. Sanki birbirimizi yıllardır tanıyormuş gibiydik.. Burçiinnnn bacıımmm, yaff denedinmi çemberleriniii??? Birdee, ne zaman gidiyoruz tekrar?????
Burçin'e bakarmısınız yediğimiz güzel yemeğin üzerine söylediğimiz dondurmalarla ne kadar da mutlu :))

5 Kişi ne demiş?:

Adsız dedi ki...

Canooooo , hakikatten çok keyifli bir cumartesi günüydü..
Yorulduk ama değdi dimi :)
Kare kalıplar için üzgünüm ama girmediğimiz delik kalmadı yani :)
Kalıplar ilk fırsatta denenecektir bilgine..

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Ayyy Fidan pek imrendim pek kıskandım bilesiniz. Yoksa yoksa kare kelepçeli kalıp ta mı buldunuz.
Harika bir c.tesi olmuş belli ki Burçin'i de resimlemişsin kehkeh :))
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Burçin cim, değmezmiii?? bence tekrarlamalıyızz!!!

evcılık lezzetler, amacımız sadece alısverıs yapmaktı aslında.. takiii kendımızı serın huzur dolu ortama atana kadar.. bi de baktıkk ohoo sohbet gırla yanı.. bır kez de hep berabe toplanmayı teklıf ediyorum... ayy sen bı de burcın dekı benım resmımı görsenhehehe

sevgıler
fıdan

lezzetlilerim dedi ki...

AYYYY
NE GÜZEL DİMİ SANAL ORTAMDA TANIŞIPTA ARKADAŞ OLMAK.
SEVGİLER

Adsız dedi ki...

lezzetlilerim; kesinlikle haklısın.. Keşke sizlerle de tanışma şansımız olsa:)))
sevgiler
fıdan