Pages

3 Aralık 2009 Perşembe

İkizlerin İlk Yaş Pastası





Efendim ikizlerimizin bir diğer pastasıda böyle şirin bir pasta oldu:)) Sizi bilemiyorum ama ben çok sevdim bunu:)


Şu aralar hemen her pastamda bu tüyleri görebilirsiniz.. Nerdeyse her pastama koymamak için kendimi zor tutuyorum.. Daha doğrusu eşim frenliyor demek daha doğru olacak:))


İkizlerimize pastaları gibi renkli bir ömür diliyorum tekrar..

4 Kişi ne demiş?:

PastaZer dedi ki...

Kaçtır söyleyecem fırsat olmadı, tüylere bayılıyorum :)
Bu pasta da çok güzel olmuş, ellerine sağlık...

PastaZer dedi ki...

Kaçtır söyleyecem fırsat olmadı, tüylere bayılıyorum :)
Bu pasta da çok güzel olmuş, ellerine sağlık...

Damak Tadı dedi ki...

Çok şeker olmuş Fidan'ım..Tıpkı senin gibi canım benim..Ellerien ve gönlüne sağlık tatlım..


Evvelki gün,sağ taraftaki telefonu aradım hiç açan olmadı..Öperim en kocamanından canım..


Sevgilerle..

elifs dedi ki...

kesinlikle çok ama çok şirin bir pasta olmuş şekerim harikasın her zaman ki gibi ..