Pages

6 Şubat 2008 Çarşamba

Bizden Haberler ve Yardımmmmm

Merhabalar herkese:)) Kendimi iyi hissettiğim an hemen bir ses vermek istedim.. Bugün itibariyle, 14+2 günlük hamileyim..Ve 14 haftadır sürekli mide bulantıları ve akabinde kusmalarım devam edıyor.. Bunun yanında bebeği hissettiğim sağ kasığımda ve yine belimin sağ tarafında bacağıma kadar inen sancılar hissediyorum.. Uyku da işin cabası:)) Tüm bunların dışında herhangi bir sorunumuz yok çok sükür.. Bebekte ben de testlerimizin sonuçlarına göre gayet sağlıklıymışız:) Uzun zamandır herhangi bir tarif ekleyemiyorum çünkü; mutfağa giremiyorum... Yapmış olduğum birkaç şey var ama makinamın kablosunu bulamadığım için resimleri yükleyemiyorum... Birde sanırım bana tembellik geldi:)) İşten eve kendimi nasıl attığımı bilemiyorum..Sürekli uyumak istiyorum.. Hatta evet itiraf ediyorum, dün şirkette uyuyakalmışım heheh... Birden sıçradım da uyandım..
Bu arada annelerklubu ne üye oldum... Malum kızım bebeklikten çıkalı çok oldu... Ve ben minik bir bebekle yeniden nasıl başedeceğimi bilemiyorum...Oradaki paylaşımlar bazen yardımcı olabiliyor.. Mesela; dün öğrendim ki, bebeğinizi sütten ayırmak için yapmanız gereken şey son derece basitmiş.. Aktardan sarı sabır adıyla satılan otu alıp bebeğinizi emzireceğiniz zaman göğsünüzün altına yerlestiriyormuşsunuz.. Ve bebek bu kokudan tiksinip kendisi bırakıyormuş:)) Klupten bir ark daşta bebeğini ne yaptıysa ayıramayınca hastaneden bir hemşireden almış taktiği ve ilk uygulamada başarıya ulaşmış:)) zavallı kızımı sanırım boş yere 3 gece boyunca ağlatmışım:(
Yardııımmm, demiştim ya başlıkta işte sizden istediğim yardım.. Anneler klubunden bir arkadaşımızın kızı ve kendisi hasta:( Dolayısıyla yardıma ihtiyacı var.. Kısaca kendi ağzından başına gelenleri şöyle aktarmak istiyorum;
merhaba ben 19 yaşında genç bir anneyim.kızım şuan 20 aylık.bir ay erken doğdu iki günlükken yemek borusundan özefagus atrezisi ameliyatı geçirdi.bir kaç hafta sonra kalbinde 2 delik olduğu tespit edildi.ameliyat nedeniyle midesinde reflü oluştu akciğerlerine yemek kaçışı oluyordu.kalp deliklerinden bir tanesi zamanla kapandı diğeri için ameliyat düşünülüyor.4 ay sonra ist üniversitesi çapa tıp fakültesinde renkli eko çekilicek.omuriliğinde adı koyulmamış bir rahtsızlığı var tedavisi imkansız.kuruk sokumu vertebrasının içinde genişleme var dendi bize.çok nadir rastlanan bir hastalıkmış.kızımın bütün rahatsızlıklarının sebebi wacterl sendromuna bağlı.10000 kişiden yanlızca 3 kişide görülen bir vaka.allaha çok şükür zekasında fiziksel gelişiminde olumsuzluk yok sadece akranlarını bir kaç ay geriden takip ediyor.ocağın 9unda cerrah paşada ph metrimiz yapıldı.reflüsü için burundan mideye hortum salındı.yemek borusuna kaçan asidi ölçtüler.çok şükür asit çıkmadı yani reflümüzde geçti gibi.şimdilik.sadece kalp deliği ve omurilikteki rahatsızlığımız kaldı öksürük cabası.bronşiti var.bunca sorun yetmezmiş gibi 2 ay önce yaptırdığım biopsiden ötürü rahimağzı kanseri teşhisi koydular.daha 19 yaşımda geldi bu illet.eşimde hpvye bağlı siğiller vardı.kadınlarda rahim ağzı kanserine yol açıyormuş.ben bu virüsü 3 buçuk sene önce kaptım.eşimin hastalığına önem vermemesi.zamanla bu virüsün kansere dönüşmesine neden oldu.19 yıllık hayatımda bir çok şey yaşadım.annemle babamın ayrılması 14 sene öz babamı görmemem üvey baba elinde türlü eziyet ve kötü sözlere maruz kalmam erkenden hayatın içine attı beni.17 yaşımda evlendim.ancak evlenincede problemler bitmedi eşimin ailesiyle tatsızlıklar yaşadık.hatırlamak istemediğim pek çok kötü anım oldu bu hayatta.şimdi ise hem kızımın tedavisi için hem kendi tedavim için koşturuyorum...dayanılması çok zor bir sınav yaşadığım rabbim hakkımızda hayırlısı neyi yazmışsa onu versin.bize bu can emanet verildi bizde en iyi şekilde yaşatmaya çalışıyoruz.biz bu canı ne bir nefes uzatabiliriz nede bir nefes kısaltabiliriz rabbim ömrü nekadar yazmışsa okadar yaşayacağız.allahın verdiği her şeye şükür edicez.önemli olan dermansız dert vermesin...
diyerek özetledi arkadaşımız başından geçenleri.. Şimdi ben bu arkadaşımız istiyorum sizlerden yardımı... yiyecek, giyecek, maddi ya da aklınıza gelebilecek hertürlü yardımı kabul ediyor.. Eğer yardım etmek isteyen arkadaşlarım olursa bana ulaşmanız yeterlı olacaktır...
Bu arada beni yalnız bırakmadığınız için tsk ediyorum... Yorumlarınızla, maillerinizle beniz sizler için önemli olduğumu hissettirdiniz.. İnanın bu duygu hoş hoş:)) Ve benim duyarlı arkadaşlarım eminim yardıma ihtiyacı olan bir anneyi de yalnız bırakmayacaklardır...
Hepinize ayrı ayrı tşk ler...
Sevgiler
Fidan BAYDAR

35 Kişi ne demiş?:

serinmavi dedi ki...

Hayırlı olsun canım,allah tamamına erdirsin...Selamlar.....

lezzetlilerim dedi ki...

Fidancım öncelikle bebişinin ve senin iyi olmanıza çok sevindim. Allah hayırlısıyla tamamına erdirsin inşaallah.

Hasta genç arkadaşımız ve bebeği için yardım etmeyi çok isterim aslında. İlk önce dualarımı gönderiyorum. Biliyor musun benim oğluşumda kalbi delik doğdu. Tıpta buna VSD diyorlar. 13 aylıkken ameliyat oldu. Şimdi çok iyi Allaha şükür. Resmi sayfamda var. 3 çocuktan en arkadaki. İnşşaaallah o yavrucakta iyileşir. Annesinede bebğede Allahtan şifalar dilerim. sevgilerimle

Cafe Gusto dedi ki...

Canım senin ve bebeğin iyi olmasına çok sevindim.Ama diğer arkadaşıma ve bebeğine Allah sağlık şifa versin.sevgiler...

Cafe Gusto dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

aaa sevindim allah tamamına erdirsin sağlıklı bir bebek olur inş. darısı başımıza :)

Unknown dedi ki...

Fidancım hayırlı olsun umarım sağlıklı bir şekilde bebeğini kcağına alırsın...
www.hayatintatlari.com/forum

Adsız dedi ki...

Canım telefonda konuştuğumuz gibi birtanem detay vermeden bu şekilde yazdım ki insanlar bir beni bir seni okumak zorunda kalmasın direk sana gelsin canım.

Linki burada bakarsın:
http://www.edasuner.com/yardim-edilmeli/



Ne olur biraz kilo al emi bak çok üzüldüm eşin istifra ediyor diyince :( Daha şeker falan süsleyeceğiz emi canım :)

Hayatın Ressamı dedi ki...

sizin adınıza çok sevindim.bebk haberleri beni çok mutlu eder. eda'nın sitesinden duyup geldim.aslında bloglar arası bir yardım kampanyası başlatılabilir.izninizle bende şimdilik siteme eklicem bloğunuzu.hastalıkla yaşamayı bilen biri olarakeşim fmf hastası doğuştan.çok üzüldüm allah acil zamanda şifalar versin.

Damak Tadı dedi ki...

Senin ve bebeğin iyi olmasına sevindim canım.Ağrılarının sebebi nedenmiş?Doktor ne söyledi?Umarım bu tür sorunlarında kalmaz canım.
Eda'cığın yorumunu okudum.Lütfen dikkatli ol Fidan'cığım.Biraz gayret göster tatlım..

Arkadaşa da acil şifalar diliyorum.
Şimdi Eda'nın sayfasını ziyaret edip bilgi toplayacağım..

kOCAMAN ÖPÜYORUM SENİ..

ufukmutfakta dedi ki...

Fidan, inşallah iyi bir hamilelik dönemi geçirirsinde her ikinizde sağlıklı olarak doğumunuz gerçekleşir. Merak etme ikinci bebeğe ara vermiş olsanda doğar doğmaz annelik içgüdüsü ne yapacağını biliyorsun, tereddütün olmasın. Bu arada bıraktığın doğumgünü mesajın içinde çok teşekkür ediyor, sevgilerimi gönderiyorum.

fidaneli dedi ki...

sevgılı serınmavı; cok tsk ederım:)

sevgılı azızem; cnm sana da cok gecmıs olsun... cok zor donemler atlatmıssın desene.. allah tum cocukları korusun.. umarım yardıma ıhtıyacı olan bır ınsana yardımcı olabılırız..

sevgılı cafegusto; cok tsk ederım.. senınle daha once de konustuğumuz gıbı bana bı sekılde donersenız sevınırım..

sevgılı yurtdısı eğıtım; hosgeldınız:)) cok tsk ederım..
darısı basınıza:)

sevgılı zerrın; hosgeldınız:)) tsk ler..

sevgılı eda cım; cnm senın guzel kalbın sayesınde umarım bır sekılde o arkadasımıza yardımcı olabılırız.. uzulme yavru kusum benım ben alıstım artık:)) yapıcaz tabee;))

sevgılı sıhırlı eller; hosgeldınız.. sıze de cok cok gecmıs olsun dıyeyım o zaman.. allah sıfa versın tum hastalara:(( ekleyebılırsınız tabı kıı :)) cok sevınırım;)) en kısa zamanda bende ekleyeceğım.. hem dedığım gıbı sıze soracağım seyler olacak.. mesela artık o pembe rujlardan göremıyorum, satılmıyormu acaba??

sevgılı damaktadı; cnm benım cok cok tsk ederım.. normalmıs:)) bırde zayıf olduğum ıcın bebeğı olması gerekenden fazla hıssedıyorumusum:)) öncesınde de bır sezeryan gecırdığım ıcın bıraz sancı olması normalmıs:)) yanı onların acısından hersey normal;)) gul cum; bakalım neler yapabıleceğız??

sevgılı ufuk; cnm ufuk cum hosgeldın... wallahı özlemısım hepınızı:)) gercı hergun zıyaretlerıme devam edıyordum ama kendı bloguma ara verınce:)) sımdı hos oldu bırdenn.. bır kez daha doğum gunun kutlu olsun.. walla ıns. dedığın gıbı olur cnm ya ne bıleyım sankı bakamayacakmısım gıbı gelıyor sımdı :))

sevgıler
fıdan

Müge Hüner dedi ki...

Fidancım;
Senin de bebeğininde iyi olmasına çok sevindim.
ama diğer kızcağızın yazısını okurken ne yalan söyliyim içim şişti! Çok üzüldüm. allah yardımcısı olsun.
Yardım etmek istersek ne yapacağız, sana mail mi atayım? Bilgi verirsen sevinirim.
Sevgiler canım.

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Fidancım bebiş hayırlı uğurlu olsun, hiç merak etme eminim tüm tecrübelerin yeniden tazelenecektir. Sağlıkla kucağına almanı diliyorum. Kendine dikkat et ;)

ayseyaman dedi ki...

Fidan hayirli ugurlu olsun bebegin, cok sevindim.
Bir yandan sevinçli bir yandan hüzünlü haberler aldım...Allah herkesin yardımcısı olsun. Elimden bir yardım gelebilirse sana mail atacağım.
sevgilerle

Adsız dedi ki...

aaaa niye benim mesajimi sildiniz ? Dogru soyleyen 9 koyden kovulurmus degil mi>>

fidaneli dedi ki...

cnm muge m benım; ınan benım ıcım bu ark dasla tanıstığımdan berıdır sısıp duruyor:(( evet tatlım ıster burdan ıstersen de bana maıl yoluyla ulasabılırsın;))

acemı sef ım esra mmm, cnm benım hosgeldın:)) nasılsın?? cok ozlemısım senı:)) ıns. dedığın gıbı olur cnm.. gecen hafta yeğenım oldu ben ben bebeğı nasıl kucağıma alacağımı bıle bılemedım de:((

yaman ayse mm, cnm benım sağolasın.. tamam cnm beklerım maılını;))

sevgılı ısımsız; kım olduğunuzu ve nasıl bır yorum bıraktığınızı bılemıyorum.. ama o yorumun sahıbı kendısı bana tel.acarak rıca ettığı ıcın sıldım.. cunku zaten tel de konustuk.. yanı sızınle bır alakası olmadığı halde neden boyle bır yorum yapma gereğı duydunuz anlamıs değılım..

sevgıler
fıdan

NiNo dedi ki...

Allah yardimcilari olsun ya cok uzuldum :(
canim kendine cok dikkat et

Tuğba dedi ki...

Canım Allah yardımcın olsun,inşaallah daha rahat bir hamilelik geçirirsin,mide bulantıları çok kötü oluyor..geçen sene hamileyken sınıfa girdiğimde çocukların koşturmalarından toz kalkmışsa,sınıfta cips yemişlerse hele bir de patates kızartması çıkardılarsa sınıfa..aman Ya Rabbim nasıl atardım kendimi dışarı,bütün camları açtırır,onları ödevlendirir,bekler öyle girerdim sınıfa:(
Durumunu paylaştığın genç hanıma da çok üzüldüm.Bu gibi durumlarda olan o kadar çok kadın var ki..Allah yardımcıları olsun.
sevgilerimle...
http://www.keyiflimutfagim.com/

Adsız dedi ki...

neyse isim vermeyi unutmusum , adim Dicle. Ancak ne dedigimi cok iyi biliyorum ve de bilincliyim . Sanirim sizin bugunlerde hamilelik nedeniyle hafiza yorgunlugu yasiyorsunuz, bu nedenle de anlamakta zorlaniyorsunuz.. Dicle

fidaneli dedi ki...

sevgılı Dıcle, hosgeldın. ınan kı hamılelık dolayısıyle onceden unutabıldığım bazı seylerı bıle cok daha ıyı hatırlıyorum.. bılırsın kı hamılelık tum duyularının en yoğun calıstığı dönemdır.. beynım de harıka calısıyor cok sukur.. daha önceden senın herhangı bır yorumuna denk gelmedım:)) ve sıldığım yorum sevgılı serpıl ın yorumuydu.. kaldı kı burası benım sayfam ve ıstedığım yorumu yayınlamak ya da sonzuza dek yok etmek sadece ve sadece benım tercıhımdır:)

Adsız dedi ki...

sure !!!! you can do that

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Fidancım demek bu yüzden ortalarda yoktun:)) Tebrikleeer! Çok güzel bir haber bu! Bebiş hayırlısıyla gelir inşallah! Öptüm:)

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Fidancığım,
Kolaylıklar diliyorum. Yine de bu kadınlara has duyguyu belki de bir daha yaşamayacağın için mümkün olduğunca tadını çıkar diye tavsiye ediyorum. Zorluklarına rağmen yaşadıkların çok özel ve güzel şeyler.

Sevgilerimle,

Nilay Cinisli dedi ki...

Canım Eltimmmm,
Allaha şükür sağlığınız sıhhatiniz yerinde..Sizleri çokkk öpüyorum...
Sevgililer gününü kutlarım...Kucak dolusu sımsıcacık sevgilerimle

ebruli pastalar dedi ki...

Fidan Merhaba,

Siteni yeni keşfettim.Bu arada hayırlı olsun. Allah tamamına erdirsin.Bu özel dönemin keyfini en iyi şekilde çıkartmaya bak.
Bu arada bu genç bayanın başına gelenlere çok üzüldüm. Ben de yardım etmek isterim. Ama ne nasıl yapmam gerektiğini bilmiyorum. Detayları için bana da mail atarsan sevinirim.
Bana da bekelerim.
Sevgiler...

Tuğba dedi ki...

Fİdancım,
merhaba,nasılsın?
umarım mide bulantıların geçmiştir.
sevgilerimle..

www.keyiflimutfagim.com

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

merhaba;sitenize az evvel rastladım çok güzel başarılı bir site emeğinize sağlık.bu arada hamile olduğunuzu söylemişsiniz.Allah tamamına erdirsin,sağlık sıhhatle beraber.şimdilik hoşçakalın,tekrar görüşmek üzre.bu arada aynı yaştayız:)

gezicini dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun...
sevgiler
gorki

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Fidan'cığım,
Biraz önce Nilay'ın bloğunu gezerken gördüm. Onunla elti oluyormuşsunuz. Hem şaşırdım hem de çok sevindim. Çok şanslısınız böyle tatlı, neşeli bir ailenin içinde olduğunuz için. Feyza bir ömür, onun yanında neşeli olmamak mümkün değil.
Sen nasılsın, bebek nasıl? Her şey yolunda mı? Arada bir haber ver, İyiyim de.

Seni ve ufaklıkları öpüyorum.
Sevgilerimle,

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

FİDANCIĞIM NASILSIN... UZUN ZAMAN OLDU HABERLEŞEMEDİK... UMARIM SENDE MİNİK YOLCU DA TABİKİ ÖZGE DE İYİSİNİZDİR... SICACIK KOCAMAN SEVGİLER...

Unknown dedi ki...

fidanc�m merhaba �ncelikle sana �ok te�ekk�r etmek istiyorum blo�unda mailimi yay�nlam�s�n in� sizlerin dualr�yla her�ey �ok g�zel olucak cnm arkada��m.

Adsız dedi ki...

sevgili fidaneli hanım ben pastasevmek Nilgün'ün iş arkadaşıyım.Hasta bebeğe çok üzüldüm,acaba yardımlarımızı nasıl ulaştırabileceğiz? Bilgi verirseniz sevinirim.Dilek TEKÇE

fidaneli dedi ki...

sevgılı Dılek hn hosgeldınız.. bebeğın annesı dun ıtıbarıyle rahmınden amelıyat oldu, ve kucuk kız yapmur da zaturreden hast de kaldı gecen hafta.. kendılerı ıst.pendık te ıkamet edıyorlar.. su gunlerde yağmur a ananesı bakıyor ama ayse hast den cıkınca dönmelıymıs, cunku esı 25 gun ızın vermıs kızının yanında kalmasına:( walla su an ıcın bırsey yapmak pek mumkun değıl sanırım.. ayse nın cıkmasını beklemelıyız gıbı gelıyor.. ılgınıze cok tsk ler.. ya da istersenız annesınden ev adresını fılan alabılırım..

Adsız dedi ki...

Ben teşekkür ederim Fidaneli hanım.Dilek Tekçe

daimamutfak dedi ki...

Fidancığım çok hoş bir blogun var kutlarım seni..