Pages

31 Temmuz 2007 Salı

Resimli Pasta ya da Arda Pasta:))))

Bu pastamda sevgili pastacı Burcu nunda emeği var arkadaşlar. Şöyle ki; resim konusunda kendisinin bana çok yardımı oldu. Pandispanyamı yine temel tarifime göre yaptım.
5 yumurta
11 kaşık un
11 kaşık şeker
3 kaşık kakao
1pk kab.tozu
1pk vanilya
Pandispanyamı hazırlayıp pişirdikten sonra ara katlara krema ve bitter çıkolata ile ganaj hazırladım. ganajımın içine frambuaz koyup karıştırdım. Katları sütle ıslatarak ganajımı surdum. En üste ve yanlara önceki pastamdan artan krem şantiyi sürdüm. Dolapta beklettim. Sıra geldi süslemeye..... İşte hayatımın hatasını bu sırada yaptım. Resim A4 kağıtta basılı idi. Ama benim pastam yuvarlaktı... Ben de (zekiyim yaa) resmimi pastamın boyutlarına göre kestim. Bence süperdi.. Sonra yapıştıracağım yerdeki şeker hamurumu su ile accık ıslattım. Herşey süperdi buraya kadar. Sonra resmin arkasındaki kağıdı sıyırıp resmi yapıştırmam gerekiyordu ya, neolduysa burda oldu işte. Resim bir türlü kağıdından çıkmıyordu. Eeeee, benim kestiğim kenarları kontrol ettim süper ayrıldı ordan. Demekkii; resim asla ama asla kenarlarından kesilmeyecekmişş... Neysee, resmi çıkarmaya çalışırken kenarı yırtıldı(!) beni düşünebiliyormusunuz... Ağlamak üzereydim. Ama yılmadım. Çünkü başka şansım yoktu. Öyle ya da böyle resim pastaya yapışmalıydı.. Yapıştımı peki? Evett!!! Ama kenarları yırtıktı... Yani rezalet bir durumdaydı pastam.. Ve bendeee, kendimi çok ama çok kötü hissediyordum. Ama o esnada benim fikrimm geeeeellldiiiiii... Madem bu bir resimdi o zaman pek ala çerçevenin içinde olabilirdi dimii.... Ve sonuç; sizce nasıl????

15 Kişi ne demiş?:

Adsız dedi ki...

Canım benim 1-2 ufak aksiliğe rağmen gayet başarılı bir sunum olmuş..Lezzetinden zaten şüphem yok.Kim tutar artık seni demiştim zatiiii :)

fidaneli dedi ki...

pastarda burcın cım ver fıdan a gazı ohhhh....

Cafe Gusto dedi ki...

Fidancığım
Aksilikler olmuş belki ama sen mükemmel bir şekilde kapatabilmişsin.Çok da başarılı olmuş.ellerine sağlık
sevgilerimle....

Adsız dedi ki...

Fidan'cım aksiliklere rağmen sonuçlar muhteşem. Ellerine sağlık. 2.Pikniğin zamanı belli değil. Bloglarda duyurulur zaten. İnşallah görüşme fırsatı buluruz. Sevgiler..

etki alanı dedi ki...

Epeydir haberleşemedik fidancığım.Ama boş durmamışsın.
seni kutluyorum.
Tütü

Adsız dedi ki...

Tülay ablacım ayy çok özledim sizleri... gelmek istiyorum.. ama yoğunluğumu anlamışsındır:))
sevgıler
fıdan

Adsız dedi ki...

sevgili cafe gusto; çok ama çok tşk ler.

sevgili ebrulitatlar; tsk ederim. ins. tez zamanda tekrarı oolur. tanışmayı cok ısterım:))
sevgiler
fıdan

Aynur dedi ki...

yaa bu resim yapistirmayi evde kendinmi yaptin nasil oluyor bu bu konuda beni bilgilendirirsen cok ama cok sevinirim

eline saglik

sevgiler

www.aynurdantarifler.blogspot.com

sadiye dedi ki...

vallah pastalara bakınca pastacı dedim sana resmen. ne güzel pastalar en çok resim yapıştırdığın dikkatimi çekti. yakında eşimin doğum günü keşke ben de yapmasınıbilseydim hazır almak yerine kendim yapardım :(
ellerine sağlık çok güzel olmuş gerçekten.

Adsız dedi ki...

ya banene banane bende isterim bende şeker hamurlu pasta yapıyorum ama resimde güzel fikir canım ya bana bi tarif etsen bu rasmi nasıl yaptığını bende kızımın doğum gunune yapayım .yardimcı olursan çok mutlu olurum sevgiler

fidaneli dedi ki...

zehra cım hosgeldın...sımdıı pastanı kapladıktan sonra bastırdığın resmın arkasındakı jelatın olan kısmını ayırıyorsun.. sonraaa resmı yapıstıracğın kısmı su ıle bıraz ıslatıp resmı yapıstırıyorsun... bu kadar :)

Adsız dedi ki...

fidancım çok sağol birşey daha resmi nerede bastırıcam birde onu soylersen çok mutlu olurum bitanem
oğlun çok tatlı varya allah bağışlasın
www.evinnesesi.blogcu.com

fidaneli dedi ki...

zehra cım oncelıkle resımdekı yakısıklı benım ark dasımın oğlu:)) benım oğlum henuz karnımda;)) cnm resmı bakeshop ayşem de, benımutfağım esra da yada pastanelerde bastırabılırsın;) sımdıden kolay gelsın.. haa pastanın resmını de görmek ısterım ;)) bu arada bloğuna bakmak ıstedım ama gırılmıyor haberın olsun

Adsız dedi ki...

fidancım ben kırıkkalede oturuyorum polis eşiyim aynı zamanda :)birde kızım var elifsu ismi.canım benim evet şipariş alıyorum ama hangi battaniye oldugunu bildirirsn ben sana fiyat çıkarırım canım bana msn adresimden ulaşabilirsin evinnesesi@windowslive.com msn adresim sitemin başında da adresim var zeten ok .tekrar görüşmek üzere sevgiler

ruyasoft dedi ki...

Güzellermiş