Pages

2 Haziran 2008 Pazartesi

Winx Kızları Pastası ( Özge doğum günü )

Uzuunnn zamandır elimi sürmediğim şeker hamuruna kızım sayesinde dokundum:) Bugün aslında doğum günü olmamasına rağmen okulda arkadaşları ile birlikte kutlama yapmak istediğinden bende onu kırmadım ve bugün sınıf arkadaşları ile birlikte kesti pastasını kızım.. Pastanın üzerindeki ezilmeler cocukların aaaaa filan derken attığı parmaklar sanıyorum hehe:)) yani ben gayet sağlam bir pasta yaptım aylar sonra... Çok ama çok özlemişim... Birde kalıplarım kaybolmasaydı herşey ne güzel olacaktı:(( Neyse pastamız kızım isteği doğrultusunda muzlu olarak yapıldı... Ve inanın hanı ben yaptım diye demiyorum ( gerçekten ) çok güzeldi çok;)Bir de benim yüreğimi hoplatmasaydı daha iyiydi ya neyse:) benim kızım mumlarını üflerken saçı tutuşmazmı walla doğuracaktım nerdeyseeee:)) ammmaaa bendeniz anne panter anında kızımın üstüne koşup atlayarak duruma el koydum... Ama itiraf edeyim ki yanık saç çok kötü kokuyormuş heheh:)) Bu kısa şokun ardından pastasını kesti, arkadaşlarının iyi dileklerini dinledi ( çocuk olmak süper yaaa ) ben koptum tabii dilekler tam çocukca öyle masum ki:) sonra gömüldüler pastaya, kurabiyeye:)) kızım için renkli makarna salatası yaptım birde.. Annemde börek yapmışş ohhh afiyet olsun hepsine...
Pastamızın üstündeki resim için sevgili dostum Esra ya tşk etmeden geçmek istemiyorum... Kendisi bana çok yardımcı oldu sağolsun.. Bıkmadan sorularıma cvp verdi durdu... Kurabiyelerim ise yine hanım arkadaşım Pastacıkız a ait.. tamam onunkiler kadar harika olmadılar itiraf ediyorum, ama yine de tarif istediklerine göre bende çok kötü yapmamış sayıyorum kendimi;) Kurabiyelerin süslemesini kardeşim ve kızım yaptılar... ben bir örnek yaptım sadece, kardeşim ilk denemesi olmasına rağmen bence oldukça başarılı ... Peki sizce nasılll???

18 Kişi ne demiş?:

david santos dedi ki...

Excellent post, Fidan, exclllent!


7/6/2008

Portugal 1 Turquia 0
Portugal 0 Turquia 0
Portugal 0 Turquia 1

FAIR PLAY

Adsız dedi ki...

winx clublu pasta süpermişş

Adsız dedi ki...

Ellerine kollarına sağlık bacım..Emeğine değmiş !!

Gönül dedi ki...

oy oy oy harika olmuş kesin nazar değmiştir canikom....elciklerine sağlık..aman daha doğurma ....neyse hayırlısı diyelim...fıstığımızın doğum günü kutlu olsun sağlıklı mutlu başarılı huzurlu uzun bir ömür geçirsin...sevgilerimle öpüyorum yeavrımmmm

hcr hobi atölyesi dedi ki...

alkışşşş fidana :)
süper olmuş kızzz
ellerine sağlık...

NiNo dedi ki...

ay kiyamam ona bennnnnnnn sacida yanarmis neyseki ucuz atlatmisiniz birde ben gelmeden dogsaydi cok uzulurdum oglusun :D nicem utlu yillar diliyorum ilk gozagrina saglikla hep mutlu olun ailecek canisi opuyorum

Unknown dedi ki...

Fidan'cim kizinin yeni yasini kutluyorum canim ( gec gorsemde ) :) Ona saglikli, mutlu, basarili,hep sevdikleriyle beraber uzun bir omur diliyorum.Optum o tombik yanaklarindan :)

Sevgiler...

Yemekbahane dedi ki...

Yürü be Fidanım.. Sen yapmıycan da kim yapıcak :) En alasını yaparsın aylarca uzak kalsan da ...

Sevgiler
Müge

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Ay canımmm maşallah sana... Pasta harika... Özgeye uzuuun upzuuuunnn sağlıklı mutlu yıllar...

Çocukken ben mumla oynamayı çok severdim. Malum o zamanlar bol bol elektrikler kesilirdi... Mumla oynarken de hep yakardım saçlarımı :) Anlaşılmasın diye bir de güzel keserdim yanan kısımları annem hemen anlardı :)

Sıcacık sevgiler...

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

çok korkunç kızının saçının tutuşması. ellerine sağlık pasta çok güzel görünüyor :)

Damak Tadı dedi ki...

Ellerine sağlık canım,harika görünüyor pastan..Özge'ciğin geçmiş doğum gününü tekrardan kutlayıp yanaklarından öpüyorum..
Allah korumuş Özge'yi..

Sevgiler..

Feyza Fidan dedi ki...

Kıss gelinnn geçmiş olsun yeğenimeee, Allah korumuş Özgecimi valla...
Çok güzel pasta olmuş Fidanım, ne yaparsa güsel yapar benim gelinim zaten..Bu pastayı benim kız görmesin valla, Winx delisidir kendüsüüü :)))
Özgemi ve seni kocaman öpüyorum canım benimmm..

Tuğba dedi ki...

Minik Özge,
Nice senelere..

zarpandit dedi ki...

harbiden şaçlar gidivermiş bir anda ben ilk şaka sandımdı coook gecmiş olsun.
bu arada kurabiyeler cok esprili olmuş :)

zarpandit dedi ki...

ay ya hakkını helal et ben sana haber verdim diye kalmış zihnimde cok afedersin fidaneli:(
ya yerini araştırdım en az 2vesait ve extara baya yurumemde gerekecek malesef olmadı :(
ama yardımların için tesekkur ederim ya..
hakkını helal et ama nolur:(

Pastanı Seç dedi ki...

canım ya ellerine sağlık valla,
ay saçına üzüldüm ama neyse ucuc kurtarmış

bebişi kızını seni öpüyorum

Cafe Gusto dedi ki...

Ellerine sağlık hamile hamile nasıl güzel bir pasta yapmışsın.Emeğine ve ellerine sağlık...sevgiler...

Zehra Gürgen dedi ki...

Fidan'cım bu resimli pastayı nasıl yaptın?
bende kızıma yapmak istiyorum doğumgünüde ama yenebilir kağıt, printerı gıda kartuju vb nasıl bulurum bilemiyorum İzmir'de,
sen nasıl hallettin yada nasıl yaptın? belki bana bir fikir verirsin :)

şimdiden çok teşekkür ederim canım
sevgiler