Pages

16 Eylül 2009 Çarşamba

Pastakolik Etkinliği " Lolipop Çubuklu Tatlılar "



Yaklaşık olarak 3 yıldır blog yazmama rağmen birçok arkadaşım etkinliklere evsahipliği yaparken nedense hiç bende bir etkinliğe evsahipliği yapayım dememiştim.. Son zamanlarda bende ki  ve birçok blogcu arkadaşımın üzerindeki rehavetten kurtulmak için iyi bir yol olduğunu düşündüğüm Pastakolik Etkinliklerinin yeniden başlamasıyla birlikte içimdeki anaç ruhum siz sevgili dostlarıma evsahipliği yapmamı fısıldadı:)) Hadi arkadaşlar bloglarımıza eski canlılığını kazandıracağını düşündüğüm bu etkinlikte birbirinden güzel tariflerinizle hem kendi bloglarınızı hem de benim bloğumu renklendirin:)

Etkinlik konumuzu Lolipop Çubuklu Tatlılar olarak belirledik. Aklınıza gelebilecek her türlü kurabiye, tatlı, tuzlu, çikolata vb. ile katılmanız mümkün.. Sadece çubuklu olması şartıyla:)

Ev sahipliğini üstlendiğim Lolipop Çubuklu Tatlılar Etkinliğine sadece blogcu dostlarım değil, sayfamı ziyaret eden fakat bloğu olmayan tüm dostlarım katılabilir..

Etkinliğe katılmak için bloğunuz varsa tarifinizin adını ve linkinizi, bloğunuz yoksa katıldığınız şehri, isminizi, tarifinizin adını ve resmini fidaneli@hotmail.com adresine göndermenizi bekliyorum.
 Son katılım tarihi 15 Ekim dir..

Sevgiler



Tüm etkinlik haberleri için ..http://yemeketkinlikleri-ayseyaman.blogspot.com/...

16 Kişi ne demiş?:

Eya dedi ki...

Merhaba Fidancigim...cok güzel bir konu ve basarili bir etkinlik diliyorum. Canim Cekti etkinligine rahatsizligimdan dolayi katilamadim insallah seninkine bir an önce iyilesip katkida bulunmak isterim...sevgiler

zehra

ayseyaman dedi ki...

Fidancim etkinlik sayfana cook yakisti...Insallah ben de katilacagim.
Bol tarifli rengarenk bir etkinlik diliyorum..
Kolay gelsin ;)
Sevgiler

fidaneli dedi ki...

eya cım gecmıs olsun.. umarım onemlı bırsey yoktur:( guzel tarıflerını beklıyorum:))

fidaneli dedi ki...

ayse cım sayende;)) senın guzel yureğıne, emeğıme sağlık.. emınım cok hos surprızlerın olacaktır:)
sevgıler

Zehra Gürgen dedi ki...

Fidan'cım yeni etkinlik konusuna bayıldım amailk etkinliğede lolipop yapmıştım :( artık sanada aynısını yapacağım kusura bakmayacaksın :))

fidaneli dedi ki...

ne kusuru zehra cım:) beklıyorum..

fidaneli dedi ki...

ne kusuru zehra cım:) beklıyorum..

Ilker Erdem dedi ki...

Sevgili Fidan bu cok degisik bir etkinlik olacak. Bol katilim bekliyorum. Bende bir seyler yapabilirim insallah.
Sevgiler

HADİYE dedi ki...

Fidancığım Merhaba,

Etkinlik için kolaylıklar diliyorum.

Sevgiler*

Unknown dedi ki...

Fidancım harika bir etkinlik olacağına eminim öptüm...

Bir Dilim Düş dedi ki...

Fidoşum bence de üzerimizdeki rehavetten kurtulalım artık ben de katılacağım bu nefis etkinliğe ve eminim de muhteşem tarifler çıkacak.Şimdiden sana kolay gelsin!!!

Sevgiler,
Evren

Ferah Gülşen dedi ki...

Fidan'cigim, uzun zamandir yeni bir seyler yok bende :), bu etkinlik konusu hosuma gitti ve beni biraz hareketlendirir diye katılmayı dusunuyorum. Sanada kolay gelsin. Ben de göçmen kızıyım bu arada ;). Sevgiler

LeylaK dedi ki...

Benim katılacağım ikinci etkinlik olacak bu,çook da güzel bir konuya denk geldiğim için mutluyum:))Şİmdiden herkesin ellerine sağlık.Sevgiler..

Sevil Şahin dedi ki...

fidancım bu etkinlikten malesef bugun sevgili pelinin yazısı ile haberim oldu katılamadım kısmet degilmiş
etkinlikte yayınlanan tarifleri sabırsızlıkla bekliyorum
sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

FİDANIM TATLIM MERHABALAR..
EĞR ÇOK GEÇ DEMEZSEN KARAMELALI ELMA ŞEKERLERİMİ ALABİLİRMİSİN ?
OK. DERSEN HEMEN BAŞLIĞA ETKİNLİK YAZACAĞIM TARİFİMİN ..
SEVGİLER CNM.
KOLAY GELSİN.

Damak Tadı dedi ki...

Sen her türlü etkiliğin üstesinden gelirsin Fidan'ım..Kolaylıklar diliyorum sana tatlım..Sana yazamasam da, seni çokkkkkk seviyorum bitanem..Sevgilerle,