Pages

16 Mayıs 2008 Cuma

Hediyelerim ve Pastalarımız

Sevgili Burçak ın düzenlediği Kahve ve Kitap etkinliği sonuçlandı... İşte benim hediyelerim... Tazecik annemiz, Sencer paşamızın anneciği sevgili Yasemin tarafından bana gönderilen ama içlerinde benim için en anlamlısı pembe bir zarfa konmuş olan mektup oldu:) Bu arada çikolatalar 2 paketti ama ben ve bizimkiler sadece tadına bakmak için paketi açmıştık bitiverdi o lezzetli minicik çikolatalar;) Yasemin cim çok çok tşk ediyorum bu anlamlı hediyelerin için.. Ayrıca sanıyorum ki birbirimize yakın yerlerde ikamet ediyoruz, eeeee bundan böyle bol bol sadece bloglar aracılığı ile değil birebir görüşüp kahve içelim derim ben:) Herşey için çok teşekkür ediyorum... Mektubunu okurken ( bir yandan da çikolata yerken ) gözlerimden gelen yaşlara hakim olamadığımı da belirtmeden geçemeyeceğim;) Bu pastalar birbirinin aynısı olma özelliğini taşıyorlar.. Anneler günü sebebiyle kızımla birlikte kızımın Mendüha annesine ( gelinimiz olur kendisi ama kızımı 40 gün boyunca yıkamışlığı ve hala da en az ben ve annem kadar kızımla ilgilendiği için kızımın 2. annesidir ) kızımın Nevin yengesine,
Kızımın öğretmenine ve yine kızımın okuldaki Leyla teyzesine yapıldılar.. Ev durumumuz hala rezalet arkadaşlar.. Düşünün bu pastaları ne şartlar altında yaptığımı:(
Aradığım hiçbir şeyi bulamıyorum.. Ev sanki tam orta yerine bomba düşmüş gibi.. Bu arada benim süzgecim nerdeeee?????

10 Kişi ne demiş?:

sadiye dedi ki...

birinden bir hediye hele bir mektup almak o mektubun kendisi için yazıldığını bilmek sanırım en güzel hediye. PAstalarda çok hoş sevgiler
bencede birebir görüşelim efendim
:)

hcr hobi atölyesi dedi ki...

oooo fidan hanım bizim pastamız nerdeeee:)
ellerine sağlık...

lezzetlilerim dedi ki...

Canım ya pastalarını özlemişiz. Hepside çok güzel ellerine sağlık.
sevgiler

Yasemin dedi ki...

canım fidan hediyelerini beğenmene bayıldım bayıldım :) gule gule iyi gunlerde kullan insallah.. bencede bi kahve icmeye bulusalim derim yahu!

elif dedi ki...

fidancım
telf çaldırdım canım
numarlarımda silindi iş telefonum
0212 557 95 76/77
ararsın canım

Cafe Gusto dedi ki...

Fidancığım hediyelerini güle güle kullan..sevgiler...

NiNo dedi ki...

canim gule gule kullan harika hediyeler pasta supperrrrrrrrrrrrrrrrrr otesiiii

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Canım hediyelerini güle güle kullan... Pastalarda çok şık ellerine sağlık... Pasta yapacak kadar kendi iyi hissetmene sevindim... Sevgiler...

Adsız dedi ki...

merhaba,
ne kadarda guzel olmuslar bu pastalar oyle amonyakli pastami sanki tek tek acilmis gibi gorunuyor yoksa benmi yaniliyorum tarifi varmi acaba su aralar bana bir merak sardiki yas pastalarina.
selametlee sevval

fidaneli dedi ki...

tum yorum bırakan arkadaslarıma tsk edıyorum..

sevgılı sevval hn hosgeldınız.. amonyaklı pasta değıller.. tarıfı cok basıt;) 5 yumurta, 10 corba kasığı seker, 10 kasık un, kab.tozu ve vanılya.. seker ve yumurtayı ıyıce cırpıyoruz. unu ve kab.tozunu eleyerek eklıyoruz.. kalıplarımıza paylastırıp pısırıyoruz.. arasına da pastacı kreması bu kadar :) bu arada yumurtalar ufaksa 6 ad kullanıyorum.. umarım yardımcı olabılmısımdır;)

sevgıler