Pages

20 Mayıs 2008 Salı

Kaşık Salatası

Hamileliğimde 28. haftaya girdim.. Çoğu gitti azı kaldı artık:) Aslında itiraf etmeliyim ki, buna hem seviniyorum hemde üzülüyorum. Oğluma kavuşmam için az zaman kaldı, öte yandan içimdeki kıpırdanışları sona erecek bu da beni üzüyor:( Gece uyku sorunlarım başladı.. Yorgun hissetmeme rağmen gece nöbetlerim belli:( 3-5 her gece nasıl oluyor da aynı saatlerde uyanıyorum anlamadım:) Kızım çok heyecanlı görünüyor.. Kardeşini merakla bekliyor.. Ama doğduğu zaman kızımla sanırım bebekten daha çok ilgilenmem gerekecek... 2 çocuğu olan arkadaşlarımın yardımına ihtiyacım var .....
Kaşık salatasını Hünkarbeğendi yi yaptığım gün yapmıştım. Aslında tek özelliği içinde biber salçası olması... Yaparken tüm malzemenin ziyan olacağını düsünmedim değil... Bir kere salça kokacak dedim.. Ama inanın bir yaptım, pir yaptım... İnanın denerseniz asla pişman olmayacaksınız... Malzemelerde ölçü vermeyeceğim, kişi sayısına ve damak tadınıza göre nasılsa ayarlarsınız...
Malzemeler;
Domates
Biber
Sarımsak
Soğan ( ben katmadım )
Nar Ekşisi
Biber Salçası
Zeytinyağı
Tuz
Maydanoz
Yapılışı;
Tüm malzememizi oldukça minik doğruyoruz.. Diğer bir kapta, yağ, salça, nar ekşisi ve tuzu karıştırıp doğranmış malzemelerle karıştırıyoruz.. Hepsi buuu:))
Not: Üzerine ceviz, peynir vs... eklenebilir;)

2 Kişi ne demiş?:

Adsız dedi ki...

Merhaba fidancim hadi az kalmis doguma hayirlisiyla saglikli bi sekilde alirsin insallah kucagina.Benimde kücük oglum dogdugunda büyük daha 2 yasinda bile degildi hastane dönüsü bebek pusetinin icine cikolatalar doldurmustuk aa bak oglum bebek sana neler getirmis falan diye :) ama senin kizin cikolatayla kandirilma yasini gecmis:)bende büyükle daha fazla ilgilenmeye calisiyodum ama etraftan hep yanlis anlasildim esime bi arkadasi esma eymeni cok kolluyo cok simartiyo falan demisti nasil davranacagimi sasiriyodum yani.Neyse büyüdüler artik biri 4.5 öbürü 2.5 oldu büyüdüler diyorum ya lafa bak:)neyse cok uzattim eminim bebek dogunca sen adaleti saglayacaksin zaten hersey otomatikmen yoluna giriyo.

Yasemin dedi ki...

hehe :) cumartesi sana surprizim var ;)