Pages

4 Ekim 2007 Perşembe

Çamur Kek

Bu çamur kek denen şeyı merak eder dururdum. Adının iticiliğinden olsa gerek denemek istediğim halde yapmamıştım:( Ama sevgili Selda yapınca daha fazla dayanamayacağımı dusundum.. Üstelık sevgılı Nilgün de cok lezzetlı olduğunda ısrar edınce, eee dedım hadı gayret attım kendımı mutfağıma:) üzeri hafıf cıtır, içi brownı tadında ama bıraz daha nemli:) tarif için buraya bakabılırsınız.. Not: Orjinal tarifte 50 gr kakao yazıyor, ben 30 gr kullandım.. Portakal suyunu hazır kullandım ve portakal kabuğu eklemedım:) üzerine de vanılyalı cream ole hazırladım( 2 bardak kadar süt ile) hepsi bu:))

7 Kişi ne demiş?:

Esra Kars dedi ki...

Nefis gözüküyor arkadaşım ellerine sağlık.
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Fidan'cim bak yine canım cekti bu nefis seyleri gorunce :) yine yaptiracaksin bana bunlardan :)
Ellerine saglik ...
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Merhaba Fidan, ismi bana da hep itici gelmiştir. ben de denemeliyim desene :) Beğendiğine göre..

Ellerine sağlık canım

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Yine mi değiştirdin şablonunu:)))))

Ellerine sağlık kek çok nefis görünüyor.

NiNo dedi ki...

canim nefis gorunuyor ellerien saglik

Adsız dedi ki...

başkasının sayfaısına geldim sandım Fidanmıi. İsmini sevmiyorum ama çok merak ediyorum bu kekin tadını sende yapıp onayladığına göre ramazan sonrası mutlaka denemeliyim
ellerine sağllık Fidanım

Adsız dedi ki...

esra cım, cok kolay ve de lezzetlı dene bence

nılgun cum, yap tabııı sonra da benım cnm ceksın bende yaapayım:)

zerrın cım, ısmı konusunda hemfıkırız:)) ama bız baska bısey uydururuz artık ona:))

pembelı cım, ben boyleyım ıste bı seyde sabıt kalamıyorum... evımı sureklı değıstırırım, rengını, seklını fılan.. saclarımla cok oynarım..sıkıntılımıym ne?? tsk ederım..

sevgıler
fıdan