Pages

23 Ekim 2007 Salı

Hafta Sonu Davetimizden

Geçen hafta sonu arkadaşlarımızı evimizde ağırlamaya çalıştık.. Umarım kendilerini rahat ettirebilmisizdır.. Zira; Çağlar, Simay, Hatice,Faruk, Gülsen ve Tanya cumartesi gecesini bizde gecirdıler( daha doğrusu gecirmeye calıstılar, uykusuz ben sabah 5 te zorla yatırılıncaya kadar hehehe) Menumuzu kısıye ozel hazırladım.. Şöyle ki; Çağlar ve Simay'a, kuru fasulye ve garnıturlu pılav Gulsen e, yaprak sarma Hatıce ve Faruk için, rus salatası, mahluta corbası Tanya ya, karnıyarık... Kumpir Liste bıtmedı tabıı; Bastan alalım, Mahluta corbası Kurufasulye Pılav Tursu Karnıyarık Rus salatası Havuc salatası Ortaya karısık :)) Çiğ köfte ( maalesef hazır) Sarma Annemden baklava:) Limonlu cheessecake Çikolatalı cheesecake (esım cıkoludan baska yemem deyınce yaptım) Truff Kuruyemıslı cıkolata Eee, malum gece oturuldu o sarmalar, trufflar, cıkolatalar yendı durdu tabıı:)) Hersey cok guzeldı, eğlendık durduk gece boyunca.. Ertesı gunde Çorlu da vatanı görevını yapan arkadasımız Fatıh ın yanına doğru yola cıktık.. Yolda şehıt haberlerını duyunca hepımızın modu dustu tabıı.. Neyse ki, Fatıh ı görduk sohbet ettık, o nu bızı koruması ıcın askerıyede bırakıp eve doğru yola cıktık.. Bu kez de cnm Gulsen ımın babasının durumunun ıyı olmadığını öğrendık:( Ne yazıkkı durumu hala ıyı değılmıs.. Hangısıne uzuleyım bılemedım:( Allah sıfa versın.. Şehitlerımızın aılelerıne de sabır versın demektenbaska bırsey gelmıyor elımden maalesef..ama artık dayanacak guc kaldımı bılemıyorum.. Bu konu hakkında konusmak ıstemıyorum. Cunku boğazım duğumlenıyor, ıcım acıyor.. Beddua etmek gelıyor ıcımden.. Sadece lanet olsunn dıyorum....

7 Kişi ne demiş?:

Tijen dedi ki...

Özge de yardım etti mi annesine?

Adsız dedi ki...

tıjen cım, hem de nasıl:) nasıl kosturuyor bır görsen koparsın:) bazen de off anne yaa banane benmı yapcam herseyı sen yap dıyor:) hatta bır keresınde bana dedı kı; ben senın hızmetcınmıyım alla alla kalt kendın yap heheheh:))

sevgıler
fıdan

meleginmarifetleri dedi ki...

selam fidancım gerçektende bu konuyu konuşunca yada bir yazı okuyunca yada televizyonlarda görünce gözyaşlarımı tutamıyorum dua etmekten başka bişey elden gelmiyor inşallah Allahım bunların yanına bırakmaz ayaklarına dolaştırır diyorum hoşaçakl ziyaretin için çok teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

sevgılı meleğımmarıfetlerı; o anaların acısı dınermı? o yurekler nasıl yanıyor allah bılır.. bugun tamamen sıyah gıydım.. artık yeter. ne olacaksa olsun, bunların köku kurutulsun.. lanet olsun.

sevgıler
fıdan

Cafe Gusto dedi ki...

Fidancığım çatlamadınız mı bu kadar yiyecekten.Valla çok bol çeşit hazırlamışsın ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

cafe gusto cum; catladılar sanırım.. ertesı gun kahvaltı bıle edemedık dıyorlar.. hatta rejıme gırceklerdı:)) yemeklerı evlere paket yaptık cnm:)

sevgıler
fıdan

serinmavi dedi ki...

Eline emeğine sağlık,çok güzel bir davet olmuş....

Acılı ailelerimize Rabbim sabırlar versin,içimiz yandı...