Pages

24 Ekim 2007 Çarşamba

Tepsi Kumpiri

Oldukça pratik ve lezzetli oluyor.Denemenizi öneririm..
Malzemeler
6 orta boy patates
50 gr tereyağı yada margarin
Garnitür
Sucuk
Salam
Sosis
Kaşar Peyniri
Yapılışı;
Patatesleri haşladıktan sonra rendeleyelim. Henüz sıcakken içine yıne rende kasarlarımızın bır kısmını ve margarını ılave edıp birbirine karışmasını sağlayalım. Hafif yağlanmış tepsımıze elimizlebastırark yayalım.. Üzerine garniturumuzu ve dığer malzemelerimizi (kaşar harıç) yayıp önceden ısıtılmıs fırınımıza atalım.. sucuklarımız, sosıslerımız hafıf kızarınca kasarımızı serpıstırelım.. kasar eriyene dek fırında tutalım.. sıcakken servıs yapalım..

15 Kişi ne demiş?:

Adsız dedi ki...

Sıcak sıcak ye beni , midene oturayım die bağırıyor resim şekerim...Pek severim kumpiri ama nedense hep evde denemek , hiç denemediğim halde zahmetli gibi geliyor bana...Ammaaa velakin senin tarifin essahtan pek bi pratik olmuş kuşum..Ellerine kollarına sağlık

Adsız dedi ki...

Fidancım eline sağlık. Bizde de patatesin bu versiyonu çok sevilir. En son yazın arkadaşlarım geldiğinde yapmıştım. Arayı epey açmışız yapma zamanı gelmiş demekki. Öpüyorum sevgiyle. Aysel... http://sicakpaylasimlar.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

Fidan'cım gerçekten çok pratik bir tarif. Çokda leziz görünüyor. Yapıp yemek lazım (sonumuz ne olacak bilmiyorum ama) Ellerine sağlık. Sevgiler..

elif dedi ki...

fidancım
canımın çektirdin vallahi ne kadar güzel görünüyo bende isterimmmmmmm

Unknown dedi ki...

Çokda basitmiş hiç evde kumpir denememiştim hemen denemeliyim bu tarifi.
Sevgiler...

NiNo dedi ki...

canim nefis olmus bende kalabalik misafirlerime yaptigimda tepside yapiyorum ellerinesaglik bu arada sablonunu degistirmissin guzel olmus gule gule eskit

Unknown dedi ki...

canım merhaba sende benim hayal cafeme hoşgeldin....ayrıca hayal mayal cafemin tuğlalarını yaptığım bloguma da hoşgeldin .....bende seni bundan sonra çok ziyeret edenler arasında olacağım sevgilerimle.......

Baharcicegi dedi ki...

Sicak sicak kumpiri kim sevmez,helede burasi gibi soguk havada,ilk kar yagdida cok soguk buralar,ama kumpirin icimi isitti yiyemesem bile,eline saglik canim

lezzetlilerim dedi ki...

Fidancım ellerie sağlık. Ben hiç kumpir denemdim ama en kısa zamanda deniyeceğim. sevgiler

Adsız dedi ki...

burcın cım; yok oturmmuo mıdeye test ettım onayladım:)) gercekten kolay dene bence:)

aysel cım; bence de tam zamanıdır;)

ebru cum; yapıp azıcık yemek lazım;)

elıf cım; ayy kıyamam ne sana ne de fındıkcığa:) yaparım ben sana;)

selda cım; evet cok basıt;) denersen banada soylermısın?

nıno cum; tepsıde daha pratık oluyor dımı? ayrıca tsk ler..

hande cım; sende bana hosgeldın:) o zaman bundan boyle gıt gel yapacağız;)

baharcıceğım; kar yapdı demek hee?? ayy nasıl ozledım, dısarda kar yağacak ben de sıcacık evımde fılm ızleyıp bıseyler ıceceğım.. oyy keyıf zamanı:))

azızecım; cok kolay bugun yapabılırsın mesela;)

sevgıler
fıdan

banus pasta dedi ki...

Fidancım ellerine sağlık ne güzel olmuş. Ben de çok severim kumpiri tepside olması da büyük kolaylık.
Sevgiler
Banu

Adsız dedi ki...

banu cum, hosgeldın..haklısın tepsıde olması buyuk kolaylık.. bırdaha kı sefere tek tek yapacağım ama ben;)

bırde oyle denemek ıstıyorum..mumkunse esım, ben ve kızıma:)) kalabalık ıcın tepsı cok daha uygun sanırım


sevgıler
fıdan

Pasta Saati dedi ki...

Fidancığım, ben de yaparım bu kumpiri. Hem kolay, hem lezzetli oluyor gerçekten. Üstelik görüntüsü de çok güzel oluyor. Ellerine sağlık!

Adsız dedi ki...

Fidannnn ablaaa askk olsun Rejimdeyim ama olmaz kiii :)

Adsız dedi ki...

BEN KUMPIRI COK SEVIYORUMMMMMM MALUM BURDADA GUZEL YAPAN BIR YER OLMASADA ALIR YIYORUM YINEDE BEN EGOMU TATMIN ETMEK ICINDE OLSA AMA BU KUMPIRI 2. KEZ YAPCAM FIDANCIM.
VALLA SEVEREK YIYORUM :)))))ELLERINE SAGLIK SEN OLMASAN BEN DUSUNUP YAPAMAZDIM BUNU EVDE