Pages

15 Ekim 2007 Pazartesi

Truff

Tüm yorum bırakan, bırakmayan, bırakamayan arkadaslarıma tsk edıyorum.. Bunlarda benım bayram şekerlerim..Kızımla birlikte hazırladık:))
1 pk kremayı iyice ısıtarak 250 gr kadar bitter çikolatayı içinde erittik.. Önceden buzluğumda kalmış olan keklerımı ıcıne ufaladık.. Birazda fındık kattık yuvarlarken baktıkki fındıklarımız var, kımısının ortasına birer fındık koyduk;) bazısını fındığa, bazısını hındıstan cevızıne, bazısını da cıkolataya buladık:)) Daha sonra kardesım ve kızım bır kısmını paketledıler:))
Bu tabaktakılerde ananemlere bayram sabahı ındırıldıler.. Sabah sabah uyku halıyle kağıtlarına koymayı unutmusum:(( Gelen tum mısafırlerıme kağıtlara konmus sekılde sevgılı arkadasım Simay ın hedıye ettığı cok sık gumus bır tabak ıcerısınde kızım tarafından ıkram edıldılerr:)) Ama ıste bayram telası, o halıyle resım cekmeyı unutmusum.. Bu bayram zaten kendımde bıle değildim sanırım.. Fotoğraf mk ıle aramız hıc ıyı olamadı.. Pıllerımde sanırım sorun vardı.. Aslında yenı yenı tarıfler, ekmekler denedım.. Ama ne yazıkkı bırcoğunu resımleyemedım:(( Bırdahakı sefere dıyor, hepınızın tekrar bayramını kutluyorum..

6 Kişi ne demiş?:

TWIGY dedi ki...

Fidancım ellerine sağlık çok güzel görünüyor Burçinle pişti olmuşun ama seninkiler şekil olarak daha değişik ne güzel aynı şeyi düşünmek değilmi :) İyi haftalar
Ellerine sağlık

gülriz dedi ki...

Fidancığım ellerine sağlık, truff nasıl da vazgeçilmez bir lezzet değil mi? Kocaman sevgiler

Baharcicegi dedi ki...

Trufflar bayramda sevilerek yenmistir,cokda güzel görünüyor,ellerine saglik

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Ellerine sağlık Fidan'cığım.
Çok lezzetli olmuştur eminim. Bayram öyle çabuk geldi ki aynen ben de senin gibi aklımdaki bir çok düşünceyi gerçekleştiremedim. Sağlık olsun bir daha ki bayramlara inşallah diyelim.
sevgiler,

fidaneli dedi ki...

twıgy cım, evet pıstı olmusuz:) Evet aynı seyı dusunmek guzel:))

Gulrız cım, bugun kızımın okula göturmesı ıcınde hazırladık meshur trufflarımızdan:)

Baharcıceğım; tsk ederım.. Gercekten de seker yerıne truff ıkram etmek cok keyıflıydı:))

Burcın cım, benım fotoğraf makınamın pıllerınde sorun var:(( resımleyemıyorum bazen.. Haklısın bırdahakı bayrama;)

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Fidancığım, dikme tatlısı da truffe'larında çok güzel olmuş canım. Ben de 2 yıldır artık bayramlarda hazır çikolata almıyorum evde kendim ya truffe yada fıstıklı, fındıklı çikolata yapıyorum ve çok seviliyor.
Ellerine sağlık,
Sevgiler...