Pages

18 Ekim 2007 Perşembe

Annemin Baklavası

Bu baklavayı tabııkı ben yapmadım.. Annem, kardeşim ve kızım yaptı:)) Nerde bu kadar yetenek:( Tek tek o yufkaları acmak kolaymı.. Ama kızım yeteneklı heheheh...Baksanıza nasıl ustaca!!! acıyor yufkaları:))
Resimden de anlasılacağı uzere sabahın erken saatlerı.. Özge hn hala pıjamalarından kurtulmus değil:) Ananeme gıtttcceeeemmmm dıyerek cıktı evden.. Yaklasık 10 dk sonra zıl caldı, kapıyı acmamla soka gırmem bır oldu.. Özge pıjamalarının hala uzerınde olduğunu unutmus olmalı kıı, tetesının ( kardesıme tete dıyorda hehehe) uzzuunn sallanan kupelerını takmıs, annemde baklavaya gırısmıs kadıncağız, Özge dururmu hıc..O na da mınıcık bır önluk takmıs annem.. Halıunı dusunsenıze, pıjama, uzzunn kupeler, önluk...Fakat önluk dahıl olmak uzere heryerı bısasta:)) Çok gulduk cok. Bende anneme cıktım, sevgılı Selen ın duzenledığı minik eller mutfakta etkınlığı ıcın belkı dedım Özge yı resımleyebılırım:) Yukardakı fotoğraf baklava yapılısı sırasında tarafımdan cekıldı..Bakın gercektende tek basına actı o yufkayı:)) Asağıdakı fotoğraf ıse, öncelerden:) İlk tarıfımde kullanılan resımlerden bırı:) Tarıfını annemden almayı unutmusum:( Etkınlığı kacırmadan yayınlamak ıstedım.. Daha sonra ısteyen arkadaslar olursa tarıfte burada olur:))

17 Kişi ne demiş?:

NiNo dedi ki...

canim masallah annene kizinda ona benzicek galiba :D ellerine saglik olsun nefis yapmis baklavayi ;)

zehra dedi ki...

benımda anneannem bu konuda usta ama ben malesef ona hıc cekmemısım ama bırgun bende guzel yemekler yapacagım:))

lezzetlilerim dedi ki...

Annenin, kardeşinin ve kızının ellerine sağlık canım. Ay yerim ben o tombik elleri.
Sevgiler canım

Adsız dedi ki...

nıno cum; annem her bayramda basladımı baklava yapmaya en az 3 tepsıyı elden cıkarıyor... bravo dıyorum kendısıne:))

zehra cım; emın ol bırgun sen de guzel yemekler yapacaksın:) ben evlenmeden oncekıı yaktığım pılavı hala unutamam heheheh

azızem; cok tsk ederım..

sevgıler
fıdan

TWIGY dedi ki...

Fidancım annenin ellerine sağlık , o yumuş yumuş elleri ne tatlı kızının Allah bağışlasın canım ..
Kucak dolusu sevgilerimle

ebrulitatlar dedi ki...

Fidan'cım maşallah şimdiden başlamış baklava hamuru yoğurmaya. Yerim o tombiş ellerini ben onun. Anneciğininde ellerine sağlık. Sevgiler..

serinmavi dedi ki...

Yapanların ellerine sağlık....güzel bir haftasonu diliyorum...Selamlar......

yaban mersini dedi ki...

aman ne beceriklilik bu böyle..baklavalar yapılmış..süpersiniz yani ne diyeyim..ben hala etkinlik tarifi yazamadım...slmlar

Adsız dedi ki...

ikisinede maşallah ne diyelim sende bak öyle işte sonrada tadına bak oh ne güzel
herkesin ellerine sağlık

meleginmarifetleri dedi ki...

kızının o yumuk ellerine sağlık canım bende beklerim hoşçakal

lezzetlilerim dedi ki...

Fidancım yine ben canım toplu pastanın altıgenlerini kesmek için kalıp mı kullandın? Yoksa neyle şekil verdin?Merak ettimde belki bu hafta ende ypabilirim bir tane. sevgiler

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Amanın bu eller bu yaşta böyle maharetliyse.... .)))

Adsız dedi ki...

AZIZE CIM; KALIPLA YAPTIM CNM ALTIGENLERI:)

VE DIĞER ARKADASLARIM HEPINIZE TSK LER:)

SEVGILER
FIDAN

Pasta Saati dedi ki...

Fidancığım, kızın çok becerikli maşallah. Minik eleri ile ne güzel hamur yoğurmuş. Yanaklarından öpüyorum O'nu :))Sevgiler,

Tijen dedi ki...

Sanırsın ki kırk yıllık usta. Severim ben onu!

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Ellerine sağlık ne kadar güzel olmuş. Minik te nasıl yumulmuş hamura maşallah eller marifetli. Sevgiler.

Selen dedi ki...

Fidancım,
Özge'nin benden iyi hamur açtığı kesin :) Ellerinize sağlık. Katılımınız için teşekkürler