Pages

26 Ekim 2007 Cuma

Baharatlı Poğaça

Ben yapmadım Simay yaptı hehehehe.... Gerçekten.. Yani ben masumum..Hani geçen hafta bende kaldı ya arkadaşlarım, işte o gece sanırım saat 1:30 fılandı Sımay elını hamura buladığında:) Ben tamamen getır götur ıslerıne baktım;)
Fatıh e göturmek ıcın yapıldı bu poğacalar aslında:) ama kendısıne sanırım bırkac tane göturduk:)) kötuyuz bızz kotuyuzzzz.....
Malzemeler;
4 su bardağı un ( hafıf elınıze yapısan bır hamur olmalı bıraz daha ekleyebılırsınız gerekırse)
2 yumurta
Yarım pk margarin
1 çay bardağı sut
1 çay bardağı yoğurt
1 tatlı kasığı tuz
1,5 su bardağı peynır
1 pk kabartma tozu
1 tatlı kaşığı pulbiber
1 tatlı kaşığı kekik
Üzerine susam
Yapılışı;
Yumurta, sut ve erimis margarin karıstırılır. Bu arada yumurtalardan bırının sarısını ayırıyoruz uzerıne surmek ıcın.. Daha sonra un, kab.tozu, tuz, peynır ve baharatları katıp hamur halıne getırıyoruz.. Hazırladığımız hamuru nemlı bezle örterek 15 dk oda sıcaklığında bekletıyoruz. Daha sonra sekıllendırıp onceden ısıtılmıs 170 derece fırında kızarana dek pısırıyoruz..
Not: Bu tarıfı Sımay ınt ten aldı.. Ama nerden kımden aldığını hatırlamıyor bılgınıze:))

4 Kişi ne demiş?:

Adsız dedi ki...

of bunlar öyle güzel ki götürülmez mi tabi ki götürülür
geiren götüren ellerine sağlıkkk

ebruakin dedi ki...

Selam Fidan'cım,
Ellerine sağlık. Nefis görünüyorlar.
Sevgiler...

NiNo dedi ki...

canimmmm nasil siirin pogacalar bunlr bole ellerine saglik canimcim

Yaren dedi ki...

Cok güzel görünüyor.Tarifi bilmeyen ilk bakista sade bir pogaca sanir icindeki süpriz olur,cok ta güzel olur.Ellerine saglik nefis olmus.