Pages

30 Temmuz 2007 Pazartesi

Gofret Diskli Pasta

Artık pastalarımın tariflerini yayınlama zamanı geldii.. Önce en telaşsız olandan başlamak istiyorum. Bu pastayı oluşturmak benim için kolay oldu. Yalnız bir daha ki sefere diskin altındaki kremayı daha bol tutacağım, çünkü resimde de fark edildiği gibi kek parçaları sonradan farkediliyor. Pastamın pandispanyası, herzamanki tarifimden. 5 yumurta 11 kasık seker 11 kasık un 1 pk kab.tozu 1 pk vanilya Herzaman ki gibi kekimi pişirdim. 26 cm lık kalıbımda. 1 gece beklettım. Arasına pastacı kreması yaptım. Soğuduktan sonra muzları doğradım kremaya karıstırdım. Pandispanyamı 4 e böldum. Her katını portakal suyu ile ıslatarak krema koydum. Üzerine ve yanlarına krem şanti sürdüm. Yanlarına boncuk çikolatalarımı yapıstırdım.Bu halıyle 1 gece buzdolabında beklettim. Ertesi gün de diski yerleştirip boş kalan kısımlarını yıne boncuk çıkolata ile kapattım.

2 Kişi ne demiş?:

Adsız dedi ki...

Yetmedi ! Bitmedi ! Gitti !!
Çocuğu pastaya boğdunuz anacım..
Adamdak şansa bak..Heyhayttt!! Savulun Fidaneli geloorrrr :)

fidaneli dedi ki...

burcin cim çocuğu pastaya boğduk ama garip birazcık yiyebildi.... çünkü pastalar hemencik bitti gitti:)))) sen o kadar uğraş 10 dk bile sürmeden puffff bitti gitti:))))