Pages

3 Temmuz 2007 Salı

Patates Köftesi

Malzemeler 6 orta boy patates 3 yumurta (2 si kızartmak için) 3 çorba kaşığı un (ayrıca 1 çay bardağı un köfteleri bulamak için) 1 su bardağı galeta unu (ayrıca 1 çay bardaği galeta unu köfteleri bulamak için) 1 çay kaşığı tuz 1 çay kaşığı karabiber 1 çay bardağı kaşar peyniri rendesi Kızartmak için 1 su bardağı sıvı yağ Yapılışı Patatesleri haşlayıp bıraz ılınınca soyup rendeleyelim. Daha sonra içine 1 yumurta, un, galeta unu, tuz, karabiber ve kaşarımızı koyup güzelce karıştıralım. Elimizle istedidiğimiz şekli verip önce una sonra ıyıce çatalla çırptığımız yumurtaya en son da galeta ununa bulayıp bol ve kızgın yağda kızartalım. Kağıt havlu üzerine alıp fazla yağını çektirelim. Ben bu köfteleri çok sevdim kaşar çok yakıştı gerçi bu tarifi bilmeyen yoktur da ben zaten öyle çok değişik şeyler yapım da illa onlar site de olsun demiyorum (diyemiyorum) çünkü sanırım biz çok farklı lezzetlere alışkın değiliz. Ama arada bir denemek gerek. Aslında bu köftelerin arasına kıyma da konulabilir. Eveett bide o şekilde deniyim bi ara şimdi aklıma geldi yaw bu fikir.. Neyse yapan olursa diye ellerinize sağlık diyeyim.

0 Kişi ne demiş?: