Pages

9 Temmuz 2007 Pazartesi

HAYATIN SÜRPRİZLERİ

Önceki yazım da demiştim ya hani; hayatımızı biz yaşıyoruz ama birileri bizim için önceden herşeyi hazırlamış diye, işte bunun bir kanıtıda yukarıda ki fotoğraftır arkadaşlar. Ben bütün bu yaşadıklarım için bana bu hayatı hazırlayana bu tesadüfleri ve sürprizleri yaşatana tsk etmek istedim. Cmt günü benim için ( ve sanıyorum arkadaşlarım için de ) hem çok eğlenceli, hem çok zevkli, hem çok eğitici, hem de sürprizlerle geçti.. Ben bu pasta işine şu aralar fena taktım.. Napiimm çok seviyorum pasta yapmayı, elimi una, nişastaya, çikolataya bulamayı.. (gerçi sadece elim bulanmıyor ya neyse) Kendimi pastacılıkta geliştirmeye karar verdiğim an, belli araştırmalara girdim. Bu araştırmalarım sonucu sevgili Ayşem le tanışma fırsatım oldu. İyiki de oldu.. Çünkü; Ayşem sayesinde sevgili Tütü, sevgili Hanimiş Işıl ve sevgili Yelda Erdoğan la da tanıştım. Vee tabiikiii öğrenci arkadaşlarlada, sevgili Mine, Ayşen ve de sevgili Zeynep. Hepsi birbirinden şekerlerdi. Şimdi bu fotoğraf nedir ve de nerde çekilmiştir.. Hemen söyliyeyim, Beşiktaş taki Bake Shop ta çekildi bu güzel fotoğraf.. Bake Shop un 2. şubesi Beşiktaş ta ve pastacılık seminerlerinin ilkini cmt günü gerçekleştirdiler. Ben de (güya) misafir öğrenci olarak katıldım. Güya diyorum çünkü misafir dediğin biraz takılır gider dimi , ben yüzsüzüm ya kaldım işte napiimm. Kovarlarsa giderim artık dedim, ama kovmadılar işte.. Eğitmenleri sevgili Hanimiş. Eğer sizde pasta yapmayı seviyorsanız ve bu konuda kendinizi geliştirmeyi düşünüyorsanız sevgili Ayşem den yardım alabilirsiniz. Ben cmt günü sabahın köründe kalktım ve kendimi yollara attım. Bi ara ben napıyorum yaa; insan bir pasta hevesi uğruna kendine bunu yaparmı diye de hayıflanmadım değil yani.. Çünkü yolum epey uzundu.. Ama Bake Shop tan içeri girdiğim an , o hayıflanma yerini heyecana bıraktı.. İyiki gelmişim dedim.. Şimdi; Sevgili Tütü, yaş itibarıyle bizden büyük olduğun için senden başlamak istiyorum. Sevecenliğin ve anaçlığın için çok tşk ler. ( çünkü sürekli olarak, kızlar ne istiyorsunuz deyip duruyordu, kıyamadı yani bize) Sanıyorum sohbetinde kendin gibi tatlıdır. Senden öğreneceğim çok şey olabilir demiştim ya ; artık eminim. Ben seni tanıdığıma çok sevindim, çünkü seni çookk sevdim. Sevgili Hanimiş Işıl, Hocam ( hoca camiide ama hehehe ) sizin gibi olabilmek için ( kii olamam ya ) daha çoookkkk çalışmam lazım çookk.. Sizi hayretler içerisinde izledim. Sizden de öğreneceğim çok şey var. Size imrenmemek elde değil yani. Ayrıca iyi niyetiniz için de tşk ler. Sevgili Yelda Erdoğan, siz ne şekersiniz öyle.. İçeri girdiğiniz anda beynimdekii ampül bir yandı bir söndü.. Yaw tanıyor gibiyim de yok cnm nerden tanıycam derkenn; anlaşıldıkii o da bir blogcu... Ve tazecik anne.. Vee tatlımı tatlı.. Hiç hesapta yokken sizi tanıma fırsatım oldu. Umarım bu tanışıklığımız devam eder. Sevgili 1.dönem mezunu arkadaşlarım; Mine cim, içimizde en muzurumuz sendin... Ama çok şekerdin.. Ayşen cim, sen de en sakinimizdin. Çok hanımdın.. Zeynep cim, sana diyecek söz bulamıyorum cnm. Sanırım annenin tüm güzellikleri sana geçmiş. Hep böyle kal olurmu.. Veeee; Sevgili Ayşem cim; seni en sona bıraktım. Neden mii? çünkü assolistler en son çıkarlar hehehehehe... Cnm arkadaşım; arkadaşım diyorum, çünkü seninle yeni tanışmış olmamıza rağmen sanki seni yıllardır tanıyormuşum gibi hissettim ve hala da öyle hissediyorum. Neden bilmiyorum ama bugün başıma bir iş gelse eminim ki (neden bu kadar eminimsem artık) sen ve Tütü cüm aranacak listesinin başlarında olacaksınız. Cnm; arkadaşlığın için, güleryüzün için, tüm yardımların için, Bake Shop un kapılarını bana ardına kadar açıp davet ettiğin için ve beni de bir Bake Shop kadını yaptığın için çoookkkk tşk ederim. Seni tanımak çok güzeldi. Ama benden kurtulurmusun artık bilemiyorum.. Bu arada Ayşem cim o minicik kutunun içindeki minicik kurabiyeler çoookk lezizdiler. Ellerine sağlık. Ayrıca da tşk ler yani. Sunuş tarzı muhteşemdi.. İşte yandaki pastalarda, sevgili 1.dönem mezunu arkadaşların hazırlamış oldukları pastalarr... Hadii yiyinn gariiiiiiiiiiii.........

7 Kişi ne demiş?:

Bambam Kemal ile Annesi dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
pecete dedi ki...

Uyumaya gidemedim. Ekrana takıldım kaldım. Her zaman yanındayız, her şekilde ve koşulda... Sevgiler bizden sana... Zeyno2ya katılıyorum, sigara olayını çözmemiz lazım...

Adsız dedi ki...

sevgili peçete (ayşem cim) yanımda olduğunuzu bılmek, hissetmek cok guzel. hersey ama herseyıcın gercekten bır kez daha saol..
görüsmek uzere
fidan

Adsız dedi ki...

Canım fidancım kısacıkta olsa bir çatı altında birleşmek, sizinle birşeyleri paylaşmak o kadar güzeldi ki.Gülen yüzün hiç solmasın hayat her zaman sana tatlı süprizler yapsın.Seni tanıdığıma çokkk sevindim.Umarım en kısa sürede yeni bir eğitimde yeniden birlikte olma şansını yakalarız.

Sevgiler..

Mine.

Adsız dedi ki...

Mine cım hosgeldınn... Ne guzel seyler soylemıssın saol.. İnan ben de sizlerı tanıdığım ıcın cok mutluyum.. Ben yarın gıdıyorum modelleme ıcın, göruselımm tabıı kii.. Hatta ınsanlar altın gunu yaparlar yaa, bız de pasta gunu yaparızzz heheheheh..
Görüşmek Üzere
Fidan

sarı abi dedi ki...

fidoş ablayarattığın şaheserlerden dolayı seni tebrik eder ve başarılarının devamını dilerim

Adsız dedi ki...

Gürsel cim; yafff beni tüm blog alemine madara etmişşsinn Fidoş heee:)) canım çok tşk ederim. Umarım o hayallerini birgün gerçeğe dönüştürebiliriz..
fidoş ablan:)))