Pages

19 Temmuz 2007 Perşembe

Mutluluk Sizin Olsunn.. Kandiliniz Mübarek Olsun..

Öyle sabah uyanır uyanmaz yataktan firlama Yarım saat erkene kurulsun saatin Kedi gibi gerin, ohh ne güzel yine uyandim diye sevin.. Pencereyi , yağmur da olsa, fırtına da olsa nefes al derin derin Yüzüne su çarpma, adamakıllı yıka yüzünü serin serin Ayakkabıların boyalı olsun, kokun mis, önce sana güzel gelsin aynadaki siluetin Çık evinden neşeyle, karşına ilk çıkana gülümse, aydınlık bir gün dile Sonra koş git işine, dünden, önceki günden, hatta daha da eskiden yarım ne kadar işin varsa hepsini tamamla, ohhh şöyle bir hafifle Bir güzel kahve ısmarla kendine, seni mutlu eden sesi duymak için alo de Hiç işin olmasa da öğle üzerişarı çık Yağmur varsa ıslan, güneş varsa ısın, hatta üşü hava soğuksa Yürü, yürürken sağa sola bak, öylesine değil, görerek bak Çiçek görürsen kokla, köpek görürsen okşa, çocuk görürsen yanağıdan makas al.. Sonra, şöyle bir düşün, kimler sana yol açtı, sen çok darda iken kimler seni ferahlattı, Hani kapını kimsenin çalmadığı günlerde kimler kapını tıklattı? Ne kadar uzun zamandır aramadın onları degil mi? Hadi hemen uğrayabilirsen uğra, arayabilirsen ara Hatırlarını sor, öyle laf olsun diye değil, kucaklar gibi sor.. Bu sadece onların değil, senin de yüreğini ısıtacak, yüzünde güler açtıracak.. Günün güzeldi degil mi? Akşamın da güzel olsun.. Yemeğin ne olursa olsun, masanda illaki kumaş örtü olsun.. Saklama tabakları, bardakları misafire Sizden ala misafir mi var bu dünyada Ailecek kurulun sofraya, öyle acele acele değil, vazife yapar gibi hiç değil, şöyle keyife keyif katar gibi, lezzete lezzet katar gibi, eksikraktıklarını tamamlar gibi tadına var akşamın.. Gece evinde, dostların olsun Sohbet mezen, kahkahan içkin olsun.. Arkadaşım, hayat bu daha ne olsun? Ama en önce ve illaki sağlık olsun! Kandiliniz mübarek olsun!!

2 Kişi ne demiş?:

Adsız dedi ki...

Fidancım , kandile dair hatta hayata dair keyifle okunası bir metin olmuş bu..Büyük keyifle gözümün önünde çanlandırarak okudum inanki..Keşke tüm insanların hergünü böyle sevecenlikle dolsa..Hayat o zaman bir karmaşa olmaktan çıkardı.
** Ayrıca bloğum rengiyle ilgili kafamı bulandırma :) Zaten şu halde karar kılana kadar 50 şekle girdim çıktım :)
Görüşürz şekerim ,sevgilerrrr

Adsız dedi ki...

Burçin cim hayat bizi en bunalttığı zamanlarda boyle dusunup harek etsek hersey daha gusel olurdu dımı:))) Bu yazıyı ben cok severım.. Ve ınan son zamanlarda tum bunları yapmaya calısıyorum ve son gunlerde hersey cok daha yolunda görunuyor bana hehehe...
Blog konusunda ıse; al benden de o kadar tatlım çok kararsızımdır.. Bide çabuk sıkılırım ben.. Haklısın kafanı karıstırmıyımm..
Bu arada senı lınklerıme eklemek ıstıyorum iznin olursa...
Görüşelim şekerimm
Fidan