Pages

2 Temmuz 2007 Pazartesi

Ispanak

Mmmmmm ıspanakk, hem de en sevdiğim şekliyle… Ben ıspanağı öyle börekte filan pek yiyemem aslında , ama bu şekliyle yapıldığında da her akşam yiyebilirim. Ispanak salatası demek dahamı doğru olurdu acaba?? Biliyorum resimde bulamaç gibi görünüyor ama çok lezzetli, aslında ben yoğurtladım filan ama o haliyle resimlemek aklıma bile gelmedi, bi an önce yemeği düsündüğümden olabilirmi dersiniz???
Malzemeler
Yarım kilo ıspanak
1 yemek kaşığı un (hanı yemek karıştırdığımız tahta kaşıklar varya onlardan)
Çeyrek çay bardağı sıvıyağ
2 diş sarımsak
Tuz
Yapılışı
Ispanaklarımızı yıkayıp ince ince kestikten sonra ezilmiş sarımsakla beraber tenceremize alalım, tuzunu ekleyip orta ateş üzerinde arada karıştırarak ıspanakların kendi saldığı suyunu çekene dek kavuralım. Ayrı bir yerde sıvıyağ da unu kavuralım. Ocaktaki ıspanaklarımıza kavrulmuş unu hızlıca karıştırarak ilave edelim. (dikkat un topaklanmasın) Soğuduktan sonra üstüne isterseniz yoğurt (sarımsaklı daha güzel olur bence) ve birazcık yağda döndürdüğünüz salça ile de servis yapabilirsiniz. Benn bu ıspanağıııııı çooookkkk seviyorummm. Ayy hatta dolapta biraz daha var bari gideyim de bitireyim. Aklımda duracağına midem de dursun dimii????
Not: Eğer un miktarı fazla gelip çok koyu olursa biraz su ilave edebilirsiniz.

1 Kişi ne demiş?:

Adsız dedi ki...

Fidancım eline sağlık canım,ben de ıspanağa bayılırım.Bu şekliyle hiç denememiştim.Dediğin gibi sarmısaklı yoğurtla hiç düşünmek bile istemiyorum,fevkalade olur.Ve fidancım duyduğuma göre ıspanak yemeğini aynı günde tüketmek gerekiyormuş.Bak sende doğrusunu yaptın dolapta kalanı yedin:))))bye canım

Bu yorumu yazan Belgin Tarih: 25 May?07 Saat: 4:27 |Düzenle
Slm Belgin cim dene bence mmmmmmhhhhhh yani hehehe.. Ama ben sarımsaklı yoğurtla yiyemedim maaleseff malum işe gidince olmuyor.. Neyse hafta sonu bi daha yaparım artık ne de olsa ıspanaktan bıkılmazzzzz dimi??
Fidan

Bu yorumu yazan Fidan Baydar Tarih: 25 May?07 Saat: 8:29 |Düzenle
Fidan’cım ıspanağı hiç böyle denemedim ne güzel anlatmışsın, merak ettim tadını, ellerine sağlık ama ben sarımsaklı yerim ona göre, şakşukayada bayılırım, çokda güzel yapmışsın ellerine sağlık, sevgiler,iyihaftasonları..

http://ebrulitatlar.blogspot.com

Bu yorumu yazan Ebru Tarih: 25 May?07 Saat: 9:31 |Düzenle
Ebru’cum slm. Dene walla pişman olmazsın bence. Sarımsaklı yoğurtlu ıspanak ve şakşuka partisi yapalım o zaman hem yeriz, hem oynarız hehe. Sen den böyle iltifatlar almak çok hoş. Tşk ederim. Sana da iyi hafta sonları cnm.
Görüşmek üzere.
Fidan

Bu yorumu yazan Fidan Baydar Tarih: 25 May?07 Saat: 12:09 |Düzenle
Selam Fidan’cim, bu ispanakli dish yani senin deyiminle”bulamac” :)) cok meshur burada:) “Dip” olarak adlandiriliyor ve ben cok severim bunu, yapimi da cok basit.. Zaman zaman ben de yaparim, kolay ya :))) yaninda cips yemek oncesi atistirmak pek guzel oluyor, ellerine saglik canim. Guzel ve de gayet basit bir sunuc:))
Selamlar , sevgiler cokk cokk:)
Cicek

Bu yorumu yazan Cicek Tarih: 29 May?07 Saat: 7:11 |Düzenle
Slm Çiçek çim, desene ben Dünya Mutfağından birşeyler yapmışım farkında olmayarak
Ama ben yemek öncesi yesem bunu, kesin yemek yiyemem hehehe… Hele de cips birlikte yemek
hiç aklıma gelmemişti… Bak, sayende neler öğreniyorum.
Fidan

Bu yorumu yazan Fidan Baydar Tarih: 29 May?07 Saat: 9:12 |Düzenle
Dene sekercim vallahi hos oluyor, burada da bir de ’salsa dedikleri sey var ki bizim coban salatasinin minik minik kiyilmis haliy;e yiyorlar tabii cips ile.. arkasindan da yemek yiyorlar :))) Anlayacagin gibi bu US milletinin gobegi bosuna kocaman degil:) haaa mutlaka ama mutlaka da aksam yemegi sonrasi dessertsiz edemiyorlrlar, ya kek, ya kurabiye ya da ne bilim pie filan :))) iste burada da hayat boyle canim, ye , ic, girtlak sadece:0 yeni isten geldim , mutfaga dalmaliyim, azicik artan yemek var ama biseyler eklemeliyim yanina:( mesela misir haslayacam, beyaz misir burada 5 dakkada pisen ve de tatli misir:))3-5 de ezik domatesim var, melemen gibi bisey yapayim dedim, yeter iste bu aksam boyle:) yarin off gunum pisiririm artik biseyler :)) optum canim simdilik , goruusuruz yine:)) kendine iyi bak, offf bir de hava bir sicak bir sicak burada sorma. Mutfaga girince saunaya girmis gibi oluyorum, Allahtan acik mutfak buralarda yani bizim Tr MUTFAKLARI GIBI KAPALI DEGIL AMA YINE DE SICAK ISTE.. nEYSE SEKERTOPUM simdilik bye, bir buyuk bir kucuk harf yazmisim , kusura bakma, yorgunum anlayacan .. :))
Cicek

Bu yorumu yazan Cicek Tarih: 30 May?07 Saat: 3:43 |Düzenle
Slm Çiçek çim hoşgeldin cnm. Ayy bu Amerıka lılarda masallah ne mıde varmıs. Walla dediğin gıbı
o göbekler bosuna değil. Burada da salsa soslar var hazır satılıyor cıpsle beraber, ama ben
sevemedım tadını bı turlu. Bi de ben yaklasık 30 kılo verdığım ıcın oyle yemem herseyı. Dikkat etmem
gerek yanii:)) Ohh bugun off sun hee ne gusel, ben de bugunlerde oyle yorgunum kıı… Tarif bıle
ekleyemıyorum. Eşimin babası hast. de her aksam yanına gıdıyoruzz. Bı de dun gece benım babam
trafık kazası gecırdı.. Offf yaaa anlayacağınn ben cok sıkıntılıyım su gunlerdee.. Bunaldım buralar da
nereye kacsamm acepp:)) Kendıne ıyı bak cnm. Gene gel olurmuu. Bu arada Tr gelırsen ıns görusuruzz
Fidan

Bu yorumu yazan Fidan Baydar Tarih: 30 May?07 Saat: 12:08 |Düzenle
canim merhaba tekrardan,

Evet dedigin gibi buranin milleti bi acayip, yiyip yiyip, pc basina oturup oyun oynamaktan sisiyorlar. bir yurume adetleri yok cunku herkesin altinda araba var, kaldiki 16 yasini asan her biri driver licence almakta dolayisi ile kup gibiler:)) Ya iste bugun ogg gunum, birazdan alisveris yapmaya gidecem, sut filan gibi biseyler. Yogurdu ben evde yapiyorum artik, daha bereketli oluyor. demek 30 kilo verdin:) cok iyi ya !! nasil becerdin bu isi cancazim:) Gerci ben de kilolu degilim su an kilom Turk olcusune gore 54 ama ben 50 olmak istiyorum:) Bu siteleri karistirdigim surece sanirim veremem:) Fidancim oncelikle kayinpederine acil sifalar diliyorum insallah onemli bir rahatsizlik degildir. tAM BU haberini okurken bir de babacin kaza gecirmis:( Cok cok gecmisler olsun. Nasil durumu?? Umarim cok buyuk bi kaza degildir, kendi arabasi ile mi ?? Dunyanin neresinde oluisan ol, o kadar cok dikkatli olmak gerekiyor ki , hem suruculer hem de yayalar olarak. Kaza nasil ve nereden geliyorum demiyor. Cok uzuldum inan, insallah bir sonraki mesajinda daha iyi haberini verirsin bana.. Merakta koyma olur mu canim.. Bu arada insallah TR seyahatimde neden olmasin ki gorusmek !! Sen ne tarafta oturuyorsun yani Anadolu ya da Avrupa yakasi ?? Umarim bir gun bile olsa bir araya gelebiliriz oradayken. Benim seyahat heyecanim var tabii su siralar, cok ozledim ailemi ve arkadaslarimi ve de dodugum yeri. Ben aslen dogma buyume Uskudarliyim. Okul hayatindan sonra da meslegimi cok kisa sure yapmistim. Esas meslegim ing ogretmeniyim ama daha sonraki yillarda meslegimi birakarak, ozel bir sirkette , Amerikan ortakli bir sirkette yillarca pazarlama ve satis mudurulugu yaptim ve oradan da emekli oldum zaten. Iste kisacik hayat story bu anlayacan. neden bunlari yazdim su an bilmiyorum bende:) su gunlerde ceneme vurdu nedense canim bugun senin su tahinli kurabiyeni deneyecem , insallah basarili olurum cunku tahinli lezzetleri ben de cok severim. Yemek olarakda bir iki gunluk yapip , atacam dolaba. su an ne pisirecem bi karar vermedim, hele bi alisverise gideyim de Oldu canimsimdilik bana musade, iyi haberlerin ilet lutfen , oldu mu ? yani babacinla .. Cok opuyorum seni ve o bicirik kizini
Bye
Cicek

Bu yorumu yazan Cicek Tarih: 30 May?07 Saat: 21:09 |Düzenle
Slm Çiçek cim.. Yoğurdu evde yapıyorum demişsin ya cnm acil tarafından nasıl yaptığını banada
anlatırmısın uzun zamandır ben de evde yapmayı planlıyorum ama bir türlü cesaret edip deneyemedim.
Ben diyetisyen kontrolunde 5 ayda 15 kilo verdim cnm. Hamileyken sadece 8 kilo aldım doğumla
beraber hepsi gitti zaten. Sonrasında da iş,ev,çocuk derken birde rejime devam ederek 15 kılo daha verdim.
Ama sanırım biraz diyet işini abarttım. Şu anda beni kimse beğenmiyor… Kocam dahill heheh….
Sanırım şimdi de kilo almak için uğraşıcam…Ben Avrupa yakasındayım Çiçek cim. Gerçekten Tr geldiğin de
hiç değilse bir gün görüşelimmm ben çok sevinirim..Demek emeklisin hee süpeer yaa, benim o günleri
görmem mucice olur heraldee. İng.öğretmeniymişsin supper benım yeğenimde ing.öğrt.olmak itiyor.
İnş.sınavı ıyı geceer. Biz de öğretmenler oldukça fazla kardeşim, kuzenim,eşi, yengemiz öğretmenler.Babam yaya iken bir araç çarpmiş ve kaçmış cnm. Tr de böyle, kelle koltukta dolaşıyorsun resmen.. Demek tahinli kurabiye yapıcaksın ben Selin den almıştım o kurabiyenin tarifini cnm ama inan çok lezzetli oluyor. Ellerine sağlık cnm. Kayınpeder hala hast. bugun belli olacak
durumu yani yatıcakmı çıkıcakmı bilemiyorum. Babam desen çok fazla birseyi yok ama bacağı şişmiş bir vazıyette evde yatıyor.
Desteksiz kalkamıyor. Selin e de dediğim gibi baban mı vaarrr, derdin var yani. Şu aralar babalardan yana dertliyim anlıycan.
Bir de hast,iş,ev bi yandan çocuk derken çok bunaldım. İşten çıkıp koştura koştura hast.neye gidiyorum. Eve geç geliyorum sıkıntıdan uyuyamıyorum ama geçecek biliyorum. Allah bize sağlık versin ve de sabır versin inş.Şu aralar buna çok ihtiyacım var.
Ya daaa diyorum ben kaçıp sana mı gelsemm, beni ordaa hiiçç kimse bulamaz :)))))
Fidan

Bu yorumu yazan Fidan Baydar Tarih: 31 May?07 Saat: 12:14 |Düzenle
Fidancim selam canim:)

Vallahi mektup yazar gibi yaziyoruz ki, bu da cok hosuma gidiyor:) Hele de burada gurbette olunca insanin bu tur seylere cok ama cok ihtiyaci oluyor. Maalesef TR de durum icler acisi Bak goruyormusun adam carpip kaciyor:( Cok uzuldum yine ,hele de boylesine olunca. Burada adamin arabasina degsen bile yanlislikla, eger ki park alaninda olup da surucu icinde yok olsa bile, hemen arabasinin ustune not birakiyorsun, ” yanlikla carptim, hasar ne ise odemeye hazirim, numaram su…… diye .. Kayinpederin durumu insallah iyiye gidecek. elbette babacinda oyle, insallah.. Umarim cok kisa zamanda her ikisin de iyi haberini verirsin bana. Durumunu anliyorum, cok haklisin. is, ev, hastane, cocuk derken bunalmamak mumkun degil tabbi ki, ama dedigin gibi hepsi gecek , goreceksin. Allah daha beter dertler veripte , sifalar aratmasin bizlere.. Keske kacipta gelsen buralara :)) canim yaa , oyle bi imkan olsa di mi:)) vallahi can arkadasim diye bagrima basarim seni buralarda, :)) demek yigen de ing. ogrt. olmak istiyor, basarilar diliyorum kendisine buradan, umarim en iyisini yapar sinavinda.. Ben sadece 8 sene yapip meslegimi, sonra da daha acikcasi maddi olanaklari daha iyi olan bir is bulunca hemen istifa edip, oraya gecmistim. Erken emekli olup ( evlenince tabii) sigortami disaridan odeyerek, buralara geldim.. yaklam.

Bu yorumu yazan Cicek Tarih: 31 May?07 Saat: 20:07 |Düzenle
opsss yanlislikla yolladim , devam ediyorum tekrar
yaklasik 6 senedir Californiadayim., ama her an , her dakka aklimda ailem var.. kILO OLARAK VALLA COK IYI BECERMIssin kilo verme isini:))) fazla da verme diyecem ama, henuz seni bilmedigim icin , durumuun hahkinda yazamayacam haliyle:)) diyorsun ki kocam bile begenmiyor :))) sen de biraz o zaman azicik kilo al , :)))) Demek Avr. yakasindasin, iNSALLAH seyahat oncesi sen bana email adresini verirsin., oradan haberlesir, tel, alisveri yani, mutlaka ararim seni. Bakarsin sevgili Selin ile de hep beraber oluruz, bir yerlerde oturur, yemek filan yeriz , babakr misin hep girtlak vallahi :))) why not :)))
Fidancim su an oteldeyim, fazla takilamayacam :(( istemeyerek kisa kesiyorum simdilik.. sonra haberlesiriz.. Haaaa bu arada dun off gunumdu ya, ben tahinli kurabiyeyi yaptim, yanilmiyorsam Seline ilettim, ama sana nedense yazamadim hemen:(( super oldu super … hatta yarim olcumu yapsam diye dusunmustum ama iyiki tam olcu yapmisim. yaklasik 22 kadar kurabiyem oldu, findik da koydum uzerlerine , nefis oldu. agizda eriyen bir kurabiye acikcasi. Cok tsk. ederim guzel ve kolay tarifler icin, hic aklima gelmezdi tahinden yapilan kurabiye :)) hehhehee….
haydi canim simdi gercekten kaciyorum, su mutfaga gireyim de neler donuyor orada , aman bunlarla ugrasmak da bir mesele ki hic sorma, simdilik bye bye sekercim
Kendine iyi bak, her zaman saglikli kal:)) optum

Bu yorumu yazan Cicek Tarih: 31 May?07 Saat: 20:15 |Düzenle
Canim yazmayi unutmusum sana, bir ara hemen yaziyim diye girdim tekrar >>
Yogurtu soyle yapiyorum:
Malzemeler:

1) 4 cup tam yagli sut icin 1,5 yemek kasigi suzulmus yogurt.
(eger 8 cup yani yaklasik 2 kilo kadar sutten yapacaksan 3 yemek kasigi suzulmus yogurt)
2) Kapakli borcam ya da normal cam tencere (cam da ya da borcamda daha guzel tutuyor deniyor .

1) Once sutu kaynama noktasina gelene dek ocakta normal isida ist. Sutun ustu hafif kaymak tutmaya basladi an ki bu da kaynama noktasini gosterir, ocagi sondur.
2)Sutun sogumasini bekle ama tam buz gibi de sogutma.
3) kucuk serce parmagini sutun icine sok( tabi eller temiz olmali) ve parmagin yanmiyorsa tamam demektir.
4)ayri bir kapta yogurdu guzelce cirpici ile cirp ve icine bir @iki kasik ilimis suutten ekleyerek tekrar yogurt ve sut bilesimi cirp ki, pitir pitir olmamasi icin.
5)karistigin yogutlu @sut karisimini sutun icine besmele cekerek koy ve tekrar cirpici ile birkac
kez karistir. yogurdun , sute iyice karismis olmasina dikkat et. Ve borcam kapagini kapat
6)Ilik bir yerde altina battaniye gibi sicak bisey ser ve borcamini yerlestir. Uzerine tekrar sicak tutucu bir sal ya da kucuk bir battaniye ile her tarafini sar . ve bekle..

Not> ben yogurdu aksam yatarken yapiyorum saat 11 pm gibi , sabah 6 da kalktigimda da yogurt mayalanmis oluyor. Eger gunduzden yaparsan yaklasik yine 8 saat beklet. en guzeli aksam yatarken yap, sabah ise gitmeden de alir, dolaba koyarsin. Bir gun beklet dolapta mayalanmis yogurdunu ve ertesi gunu kullan>
HEPSI BU KADAR CANIM, COK BASIT VE DE COK KOLAY , BEREKETLI OLUYOR ACIKCASI .bURADA YARIM KILO YOGURT 4,5 DOLAR :)) evde yapmak akilli is :)))
canim anlamadigin bisey olursa sor , ok?? haydi gorusruz sonra, hala isteyim

Bu yorumu yazan Cicek Tarih: 1 Haziran, 2007 Saat: 1:42 |Düzenle
AY YINE UNUTTUM, SUZULMUS YOGURT KULLANIYORUM MAYAYA CUNKU TAS GIBI OLUYOR YAPTIGIM YOGURT :))) SUZMEYI DE BILIYORSIN TABII DI MI.. NORMAL YOGURDU TULBENTTE TUT VE AS 10 DAKKA KADAR , AL SANA SUZULMUS YOGURT , HATTA BIR GECE DOLAPTA BEKLETIRSEN SUZDUGUN YOGURDU COOOK GUZEL AYNEN KREMA GIBI OLUYOR.. himmm, yaptiginda bana da ile lutfen :))))
haydi bye sindilik:)

Bu yorumu yazan Cicek Tarih: 1 Haziran, 2007 Saat: 1:44 |Düzenle
Çiçek cim merhaba… o kadar cok sey yazmıssın yaa sen, benım aklımda en cok hangısı kaldı
bılıyormusun? Seni can arkadasım dıye bağrıma basarım….. demıssın yaa, ıste benım içimde
bıseyler kıpırdadı onu okuduğum an.. ne kadar sevindim hıc tanımadığın bırı ıcın bunları
soyleyebılıyorsan demekkı benım ıcın gercekten ıyı seyler hıssedıyor ve dusunuyorsun tıpkı benım gıbı
yanı. Keşke oyle bı ımkanım olsa wallahı hemen gelırdım emın olabılırsın. maıl adresım şoyle;
mof_baydar@hotmail.com. Oralarda yasamak gurbet olduğu ıcın zor olsa da sanırım ınsan değerı
bılındığı ıcın Tr ye nazaran cok daha rahattır. Hatta ben bı ara yeşil kart ıcın basvuruda bulunmustum
sonra bı suru maıl geldı fılan ama tabıı ıng.olduğu ve ben bırsey anlamadığım ıcın oyle de kaldı
bellı mı olur belkı bende gelırım oralara, ama dıl bılmıyorum (sorun değil aslında ordaolunca
mecbur oğrenıcem) iş bulamam fılan dıye kalıyor hep. Bıde oraya bı basıma gıdıp ne yaparım dımı
ev yok, iş yok fılan yanı.. hepsını ayarlamak gerek oncesındeeee…ama sen belkı yardım edersın:)))
kayınpederım dun hast.den cıktı cnm su an ılac tedavısı suruyor. Babam da evde yuruyemıyor yanı
desteksız kalkamıyor ama cok onemlı bırseyı yok. bırkac gun ıcınde emınım ayaklanır. bu arada
ben bıtmıs haldeyım. dun aksam saat 8 de yattım ayakta duracak halım yoktu cunku. ama bızım sureklı
gec yattığımızı bılen ark daslarımız gece 11de ıkızlerı uyutup anneye bırakıp bıze gelmısler.surprız yapalım
demısler ya bana tam surprız oldu. gozumu bı actım ark dasım basımda bana bakıyor hehehe.ödum patlada
bı de kaltım colayı fılan devırdım uyku sersemı :))) kılo vermek aslında önceden bana da cok ama cok
zor gelıordu. ama dr kontrolunde olunca ve de ozellıkle bu ıs ıcın cıddı anlamda hem yemeyıp hem ustune
para odeyıp hem de kostura kostura ısten cıkıp spora gıdınce boğazını mecburen tutuyorsun. bu bır sure boyle devam edınce de zaten alısıyorsun yememeye. hanı derlerya; yemek içinmi yasanır, yaşamak ıcınmı yenır dıye
eskıden yemek ıcın, sımdılerdeyse yasamak ıcın yıyorum yanı hepsı buuu.. bakma sen benım mutfağa
meraklı olduğuma belkı de yemedığım ıcın kendımı bu sekılde tatmın edıyorum….olabılırmı dersın??
yanı tabıı hıc yemıor değilım herseydenn accıkk hhehehe…
su yoğurt ısını bu hafta sonu yapmayı dusunuyorum hatta bu aksamdan mayanmaya bırakabılırım.
tarıf ıcın gercekten cok tsk ederım. emın ol cok ısıme yarayacak. kesınlıke deneyıp sana haber verırım
ben hep bı pastanenın fılan ımlatında calısmak ıstemısımdır. hanı orda hem bısuru sey oğrenıp hemde
uygulama sansım olacağı ıcın. ya da benım kucuk bı yerım olsun pasta,kek,börek,corek vs hem
yapayım hem satıp para kazanayım, ama oranın ustu de evım olsun ıstemısımdır. tabıı bu sadece
bır hayal ama olsun hayat bu dımıı:) tahınlı kurabıyelerını beğenmene sevındım ellerıne sağlık.
gercekten cok hos bır lezzet bunun ıcın Selın e yazmıssın yorumunu okudum cnm. onun ellerıne
sağlık aslında .. tarıfın asıl sahıbı o nasılsa dımıı. ist. geldığın de gercekten cok hos olur dımı, sen,ben
selın fılan görusebılsek.. ben varım yanıı..
Kendıne ıyı bak cnm
Fıdan

Bu yorumu yazan Fidan Baydar Tarih: 1 Haziran, 2007 Saat: 10:11 |Düzenle
selam Fidancim,’
hemen sana yazamadim cunku dun gece bizim is donusu topl. vardi otelde . Eve geldigimde de kulce gibiydim:) Joe eve gelmisti zaten benden once , dedim ki ” kalk disari gidelim ye,mege:) neyse yemekten sonra bir kahve derken kendime gelmeye basladim ama ardindan da oldugum yerde uyuklamaya baslamisism:)) Bugun cumartsesi ve ben isteydim yine:( malum rest. isi oldumu zor, aNCAK su an hemen biseyler yazayim dedim, o kadar mutluyum ki yarin pazar ve off gunum, onumuzdeki hafta ici hic off gunum yok, cunku bu haftanin iznini yarin (erken) kulladigim icin. buna da sukur napalim. Canim senin demek green card basvurun vardi onceden.. Aslinda sonuna kadar takip ettirseydin ya bu is, neden yarida biraktin anlayamadim. Ing. bilmiyor olabilirsin elbette, bir dolu insan var cevrede bilen, hadi bunuda birak tercuma ofisleri var ki ceviri yapiyorlar biliyorsun. Sen anladigim kadaryla fazla ustune gitmedin o isin:) KISMET ISTE .. oyle birsey olmus olsa su gun bile inan yelimden geleni yaparim. Yuregim cok acik bir insanimdir. Yardimlasmayi her zaman onde tutarim. En ufak bir durum oldugunda ki hayat bu ve yarina ne olur bilemeyiz, her zaman buradayim Allah saglik verdigi surece ve her zaman yaninda olurum inan buna.
Bu arada kayinpederin hastaneden cikisina cok sevindim, en azindan hastaneye kossturma derdin olmaz, babacininda insallah en yakinda sagligina kavusacagina inaniyorum. Anladigim kadariyla baban yalniz , eger durum boyle ise haliyle babanin sizlere ihtiyaci , ozellikle su gunde cok var demektir. Insallah en yakin zamanda her iki baba da sahligina kavusur diyorum.
Ne guldum senin su cola devirme isini, alemsin vallahi:))) uyku sersemi:)) arkadaslarda saat 11 de gelecek zamani mi bulmuslar yani :))) Guzelim bu arad mayaladin mi yogurdu o gece ? Merak ettim vallahi :)) yapyisan insallah iyi olmustur umarim:) senin email adresini kaydettim canim, sagol verdigin icin. Fidancim simdilik bu kadar benden :)) Saat 9.30 su an burada, birazdan Tv odasina gidecem biseyler izleyim ..eee bu gece cumartes gec de yatsam olur di mi ??
Canim ailece hepinize iyi hafta sonlari diliyorum, Gonlunce dinlen sen de :)) Yazarim tekrar
Bye bye

Bu yorumu yazan Cicek Tarih: 3 Haziran, 2007 Saat: 7:35 |Düzenle
Merhaba Çiçekcim. evet aslında kuzenlerim filan ing.bılıyorlar, dediğin gibi ben pek uztunde durmadım. Çünkü eşim yurtdısında yasayamayacağını dusunuyor. Eee bir de özge var tabiiki, ilk etapta oyle bır sey soz konusu olunca kızımı burada bırakmalıyım kiii,, bu da benım ıcın uzak bi ıhtımal. Ama eşimi kandırabilirsem ben ciddi anlamda pek kalmak ıstemıyorum buralarda. Dediğin gibi hem maddı olarak kazancım daha ıyı olabılır hem de buradakii kadar insan kalabalığı yoktur oralarda.. Tr ve Türk ınsanını tabiikii cok sevıyorum sonucta benım vatanım burası kalkı kiii dedemler bile vatanım deyıp zamanında gelmısler buraya. Ama su sıralar özellıkle Tr de yasamak gıttıkce zorlasıyorr.. Neyse sonucta ben bıraz daha esimi kandırmaya calısayımmm,, belkı senın de yardımına ıhtıyacım olabılır hayat buu bellı mı olur dımııı.. İyi ki bu sıteyı kurmusum ki (Selın sayesınde) sizleri tanıma fırsatım oldu… Canım yalnız olan benım babam değil, annem hayatta cok sukur, esımın babası yalnız yasıyor.. Esimin annesi çok onceden vefat etmıs, baba da evlenmemıs fılan..Su anda kucuk oğlu yanın da bakalım ne kadar surecekk. Evet yaa sorma koca sısey devırdım wallahı uykulu uykulu.. Saat 11dı ama normalde benım ıcın cok erken bır saattır, ben gece 130 da msn den arkdaslarla görusurken hadı gelın dedıklerınde kalkıp gıttığımızı bılırım.. Ama yorgundum sanırım uymusumm.. Neyse tatılım yaklasıyor oohhhhhh…. 10 gun kadar çalışmayıpp gunesın altında yan gelıp yatmak ıstıyorum. Gercı kızımla beraber yatmak ne mumkun cocuk sudan cıkmıyorkıı.. Eee halıyle bende….. dun gece ben de 4te yattımm Okan ı fılan ızledım bıraz daha sonrasında da fılm ızlemeyı planlamıstım ama saat 330 gıbı Özge uyandı o uyusun dıye yanına yattım guya hemn kalkıcaktım, bı uyandımm oohoooo sabah olmuss:))
Çiçekcim ben yoğurdu yaptım ama sanırım mayası az geldı cunku bıraz sulu oldu, bırde hazır yoğurt gıbı olmaz tadı mutlaka ama sankı bıraz sut kokusu gelıyor gıbı.. Birdaha denıycem kararlıyım yoğurt yapmayı basarıcamm..
Kendine ıyı bak Çiçek cim
Hoşcakal
Öptüm