Pages

2 Temmuz 2007 Pazartesi

Kolay Pasta

Hayat bazen ne kadar zor geliyor insana. Hele kii ; herşey üst üste geldiği vakitlerde. Yaklaşık 2 haftadır zaten başımıza gelenleri biliyorsunuz. Üstüne bir de Özge m hastalandı, herşey zordu tabii ki, ama onun ağlaması, gözünden akan yaşlarla, içimden her gözdamlasıyla beraber birşeyler aktığını hissetmek, en kötüsü de bir anne olarak acısını dindirememek, sadece üzülmek, onun için çırpınmak. Ama neyse ki benim yavrum çok dayanıklı ve metanetli bir çocuk ki, annecim sen üzülme ben hemen iyileşicem dedi ve ayaklandı.. Henüz tam olarak atlatmış değil, ama ben üzülüyorum diye olduğundan daha iyi görünmeye çalışıyor. İyiki anne olmuşum, iyiki Özge gibi bir kızım var. O benim meleğim, bebeğim, kıvırcık salatam yani herşeyim. Kızımı çok ama çok çokçokçokçok seviyorum. Bu arada yorumlarıyla bana destek olan bütün arkadaşlarıma tek tek teşekkür etmek isterim. İnanın destekleriniz bana çok iyi geliyor. Herşey için sağolun. Ben bu durumdan çok sıkıldım yalnız, lütfen herşey bir an önce eskiye dönsüüüüüünnnnnnnnnnn…….
Malzemeler;
2 katlı kek (şoko kek kullandım ben)
isterseniz hazır pastaban da kullanabilirsiniz. yada benim gibi kalan keklerinizi de tabii kii….
Arasına;
Cream Ole Çilolatalı
2 adet muz
Krokan
Üstüne;
Krem şanti
Fındık
Ben evde genelde şoko kek filan bulundururum. Çünkü benim misafirlerim sağolsunlar, ben birşey hazırlamakla uğraşmayayım diye, ararlar ve evdeyseniz geliyoruz derler. Bu karışımlarda böyle durumlarda benim kurtarıcılarım olurlar. Yine bir gün böyle bir durumda, az sayıda kişi geleceği için kek harcımı üzerindeki tarife göre hazırladım. Fakat içine, fındık, bitter çikolata, hindistan cevizi ekleyip minik kağıt kalıplara koyup pişirdim. Harcımın bir kısmıda artınca mini fırın tepsimde de onu pişirdim. Minik keklerim hemen bittiler zaten. Ben de bu defa aynı kekle pasta yapmaya karar verdim. O anda elimin altında ne varsa onları kullandım ortaya bu pasta çıktı, tadı gercekten umduğumdan daha iyi olduğu için de sizinle paylaşmaya karar verdim. Kekimizi pişirip iyice soğuduktan sonra ortadan bölelim. (üst üste koyup 2 kat elde edeceğiz) Her katını sütlü nescafe li karışımla hafif ıslattalım. Cream ole yi üstündeki tariften yarım bardak daha az süt ile hazırlayalım. Kekimizin arasına önce cream ole, daha sonra dilimlenmiş muz ve krokan ve tekrar cream ole sürelim. 2. katı kapatalım. Heryerini kalan cream ole ile kaplayalım. Dilediğiniz gibi süsleyip buzdolabında birkaç saat bekletip servis yapabilirsiniz.. Tadının nasıl olacağı hakkında endişelerim vardı açıkcası ama eşim tadına baktıktan sonra, oooo benim karım gerçekten becerikliymiş deyince hheeehh işte budur dedimm…. Hem çok kolay, hem kalan kekim ziyan olmadı, hem de gerçekten lezzetli oldu…

6 Kişi ne demiş?:

Adsız dedi ki...

Fidan’cım bu kadar derdin üstüne bide Özge’nin hastalanması tuz biber olmuş, kıvırcığa çok geçmiş olsun, allah hepimizin çocuklarını bağışlasın, inşallah biran önce herşey normale girer hayatında, sen bir kurşun göktür valla, nazar mazar olabilir, pastada gerçekten çok kolay ve leziz görünüyor, bu kadar derdin üstüne birde misafir ağırlamak valla süpersin ne diyim, allah kolaylık versin, sevgiler…

http://ebrulitatlar.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Ebru cum hosgeldın. Öyle walla aynen öyle tuz biber oldu. İnş. dediğin gibi hersey normale dösün hayatımda, çok sıkıldım gerçekten. Nazar mı? Hiç aklıma gelmemişti bak bu, olabilir aslında, ben anneme bi söyliyim bari kurşun işini.. iyi aklıma getirdin cnm. Pasta gerçekten çok kolay ve lezzetli oldu. Tşk ederim cnm.
Fidan

Adsız dedi ki...

Merhaba, hayat şartları ve yaşanılan şeyler insana ne kadar ağır ve acı gelsede sabretmekten başka çaremiz yok!

Allah beterinden saklasın…

pembeli

Adsız dedi ki...

Pembeli slm cnm nerelerdesın yoğunmusun? Allah bana önce sağlık sonra da dedığın gıbı sabır versın ve tabiii sadece bana değil herkese, hepimize… bunlar atlatılacak seyler, herkesin basına gelen olaylar ama işte insan direk olayın ıcınde olunca cok kötu oluyormus.. Sabır, sabır yaaaa sabııırrrrrr…….
İyi dileklerin için tşk ederim cnm.
Fidan

Adsız dedi ki...

Fidan’cığım bazen insanın hayatında öyle çok aksilikler üst üste gelir ki neye uğradığını anlayamaz.
Sen de böyle zor günler geçiriyorsun,Allah beterinden saklasın..Bence sen bir ihtiyaç sahibine sadaka
ver ya da bir yardım kuruluşuna (deniz feneri gibi) bağışta bulun.Eminim faydasını görürsün.Ne demişler
“az sadaka çok belayı def eder”..kendine iyi bak..sevgilerimle..
http://keyiflimutfak.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

Tuğba cım slm. Evet hayat hergün maalesef laylaylom olamıyor. Ama olsun bu günleri de atlatırım ben.
Dediğin gibi Allah beterinden saklasın. Biraz güçlü olmak gerek.
Kendine ve minik fındıkğa iyi bak
Fidan