Pages

3 Temmuz 2007 Salı

Kırmızıbiber Sarma

Eveeettt; eski tariflerimi kurtardıktan sonra sıra yenilere geldi. Bu kırmızıbiber ne güzel şeydir efendim. Ben çok severim. Özellikle de, yoğurtlu olursa. Kızımın doğumgününde hem çocuklara hem de yetişkinlere özel birşeyler hazırlamak istemiştim. Buna çocuklar bayıldı (ben kendimize yapmıştım aslında ama) üstelik yetmedi de :( bir dahaki sefere neymiş efendim, bolca yapılmalıymış heheheheh.....

Malzemeler

8 adetközlenmiş kırmızı biber

1 su bardağı sert peynir

Yarım su bardağı yoğurt

Yarım su bardağı mayonez

Bir avuç maydanoz

Yarım su bardağı mısır tanesi

Zeytinyağı

Süslemek İçin

Yeşil soğan sapları

Mısır taneleri

Kaşar rendesi

Yapılışı

Biberleri közleyip soyalım. Peyniri çatal yardımıyla ezelim yoğurt, mayonez, maydanoz, mısır ile güzelce karıştıralım. Biberlerimizi enlemesine 2ye bölelim. Geniş tarafına bir tatlı kaşığı kadar peynirli harcımızdan koyup saralım. Daha sonra açılmaması için soğan sapları ve kürdan yardımı ile tutturalım. Servis tabağına dizip üzerine mısır taneleri, kaşar ve zeytinyağını gezdirelim.

0 Kişi ne demiş?: