Pages

26 Temmuz 2007 Perşembe

Tatlı Kurabiye

Sanırım bu tarıfım bu haftakı son tarıfım olacak. İdare ediverin artık beni. Çünkü yarından ıtıbaren ummalı bır calısma benı beklıyor. İlk siparişlerimin teslim zamanı cumartesı gunu. 60 kişilik duğun pastası yapmalıyım. Arkadaşlar bana sans dıleyın ltf. Çunku acaıp bır hısmıs gercekten. Hanı evde yaparsınız cok beğenılmese de sorun değildır. Zaten sız yersınız hehehehe.. Amaaaa; iş, hic tanımadığın ınsanlara pasta yapmaya gelınce 2 kere dusunmek gereklıymıs. Ya ıstedıklerı gıbı olmazsa!!!! Ya bıseyler ters gıderse, ya elektrıkler kesilirse, sular akmazsa hehehehehe.... İşin ucunda hem rezıl olmak var, hem de duğun sahıbını rezil etmek:( Umarım boyle bırsey olmaz, hersey yolunda gıder. Yalnızz, her ne olursa olsun pasta yapmak cok zevkliiiiiiii.... Hele ki, şeker hamuruyla pasta yapmak 2 kere zevklii... Şimdiden bu konuda bana destek olan arkadaslarıma ve hocama tsk ler.Hersey cok guzel olacak.. (umarım) Malzemeler 1 pk eritilmiş margarin (ben Hüner kullandım) 9 kaşık toz şeker 2 yumurta sarısı (beyazlarını üste kullanıcaz) 1 pk kabartma tozu 1 pk vanilya 2 çorba kaşığı badem tozu Üzerine ceviz yada fındık Un (yaklaşık 6 su bardağı) Yapılışı Eritilip ılıtılmış margarin ile diğer malzemeleri yoğurup unu eleyerek azar azar ılave edıp kulak memesı kıvamında bır hamur yapalım. Elimize yapışmayan ama cokta sert olmayan bır hamur olmalı. Çok yumusak yaparsanız pişirirken dağılabılır. Daha sonra istediğiniz şekle getirip önce yumurta beyazına daha sonra da fındığa ya da cevıze bulayıp yağlı kağıt serilmış tepsıye dızıp önceden 170 derecede ısıtılmıs fırında yaklasık 30 dk pişirelim. Yani hafif pembeleşene kadar.

5 Kişi ne demiş?:

Adsız dedi ki...

Caneeeyyyy ellerine sağlık , kahveyle ne giderdi şimdi ( ben artık öğlen yemeği yiyemiyorum da )

İhtiyacın olursa yardıma hazırım biliyosun..Haber etmen yeter..Allah kolaylık versin sana kuşum :)

Adsız dedi ki...

burcın cım bende oğle yemeği yemıyorum:) zaten sıcakkk.... ayrıca cok tsk ederım cnm yarıdımına ıhtıyacım olabılır:)) ama arda ve özge bıraraya geldıklerınde basıma neler gelır bılemıorum:))))
sevgıler
fıdan

Adsız dedi ki...

ŞEKER ELLERINE SAĞLIK MMMMMMM NEFIS GORUNUYORLAR KEŞKE YAKIN OLSAYDIK BEN KESIN SENDEN ÇIKMASDIM:)))) AYRICA OLUMSUZLUKLARI DUSUNME CANIM NE KADAR OLUMMLU DUSUNURSEN ISLERIN O KADAR YOLUNDA GIDER.. SEN BU İŞİNDE USTESINDEN GELIRSIN ŞEKER ÖPTÜM SENİ BAŞARILAR

Adsız dedi ki...

askın cım haklısın keske yakın olsaydık. benım oturduğum yerde ark dasım yok bılıomusun:( cok fena yanı... attım kafamdan olumsuzlukları:)))))
sevgıler
fıdan

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Selam Fidan, ben senin pofuduk pogacalarini denemis ve sonuc olarak ta bunlar artik benim demirbasim olsun demistim cok begendigimiz icin. Artik ben de bir blog actim gerci henüz bir tarif yayinlamadim ama bana da beklerim buyur gel güzel tarif ve hikayelerle bulusalim. Dügün pastasini da alninin akiyla basaracagina eminim, cünkü bu isin egitiminide almis bulunuyorsun. Sana kolay gelsin ve görüsmek üzere Almanya'dan Kevser