Pages

2 Temmuz 2007 Pazartesi

Pizza

İşte bu da; Pufidik Poğaça da kullandığım hamurla yapılmış olan pizza… Hamurumu hazırladıktan sonra bir kısmını ayırmıştım. Böylece hem pizza hem de poğaçalarım oldu. Hamur için malzemeleri ve yapılışını vermiyorum. (zaten vermiştim bakınız pufidik)
Üst malzemeleri ise şöyle;
Yeşil biber
Siyah zeytin
Yeşil zeytin
Sucuk
Sosis
Kaşar rendesi
Ketçap
Kekik
Hamurumu yuvarlak olarak açtım(tabii ki çok kalın değil) Yağlanmış, unlanmış tepsime koydum. Üzerine ketçap+kekik karışımını sürdüm. Biraz kaşar serpiştirdim. Daha sonra diğer malzelerimi koydum, önceden ısıtılmış fırınımda pişirdim. Fırından çıktıktan sonra kaşar rendesini koydum ve biraz daha kaşarlar eriyene dek fırınladım…
Not; Malzeme ölçülerini vermiyorum. Çünkü, neyi ne kadar isterseniz koyabilirsiniz. Kaldı ki; istediğiniz her türlü malzemeyi kullanabilirsiniz……….

3 Kişi ne demiş?:

Adsız dedi ki...

Güzel olmuş ellerine sağlık.
Sevgiler…

Adsız dedi ki...

Perihan hn hosgeldınız. Tşk ederim. Sizin yaptıklarınız da harıka şeyler. Tekrar görusmek uzere.
Fidan

Adsız dedi ki...

Mmmmmmm. Pizzanın görüntüsüne bak mükemmel. Eminim tadıda öyledir. Ellerine sağlıık