Pages

29 Temmuz 2007 Pazar

İlk Sipariş Pastalarım

İşte ilk siparişlerimin son halleri arkadaşlar. Çok heyecanlandım, panikledim, biliyorsunuz. Neyse ki; hallettim(k) (sanırım) Şu anda tuşların yerini bile bulmakta güçlük çekiyorum. İnanılmaz yorgunum. Çünkü, pazar günü içinde bir siparişim daha vardı. Ve ne kötü ki, benim vaktim çok kısıtlıydı. Ama onu da hallettik sevgili eşimle...Kendisi inanılmaz yaratıcı bu arada... Şimdi ben pc başında sızmadan tşk etmek istediğim birkaç önemli kişi var, kimlermi???

Sevgili pastacı Burcu; bana inanılmaz derecede yardımcı oldun bir kez de burdan tşk ler. Seninle böyle tatlı bir vesileyle tanışma şansı yakaladığım için çok mutluyum :) Yalnızzzz; Sevgili Burcu sanırım benden kurtulamayacaksın hhehehehe...

Sevgili Gülsen; (kendisi düğün sahibi olur) sen olmasaydın ben hayatta kendimde bu cesareti bulamazdım. Bana güvendiğin için çok tşk ler. Umarım herşey istediğin gibi olmuştur:)

Sevgili Serkan; (kendisi kuzenim olur) 2 şeklinin oluşmasını sağladığın için tşk ler. Bundan sonra sanırım seni yanıma yamak olarak alacağımmmm... Eeee, sende bu çizim yeteneği varken yandınnnn:)

Sevgili Müge; (yemekbahane) herşey için saol...

Sevgili Burçin; bacımm hani gelcektin:( manevi desteğin için tsk ler arkadaşım...

Sevgili hanimiş; hocam verdin bana gazı bak neler çıktı ortaya.. Hocam öğrettiklerin, öğreteceklerin için tşk ler. Ayrıca; tüm desteğin için de annadın sen onu:))))

Sevgili Murat; (kendileri eşim olurlar efendim) sen olmasaydın kesinlikle ben bu kadar pastanın altından girip üstünden çıkamazdım.. Herşey için tşk ler.. Yalnız, ltf arabayı daha yavaş kullan yaww pastaları nasıl tutacağımı şaşırdım walla...

Veee, kıvırcığım Özge'm; annemm en büyük tşk sana.. Çocuk gözüyle verdiğin fikirler için veee tabii kiii, pandispanyaları çırptığın içinnnn.... (belki baban okursa sana söyler heee)

Not: Tarifleri, resimleri ve başıma gelenleri daha sonra yayınlayacağım. Çünkü; gözlerime artık hakim olamıyorum hatta uyudum bileeeee.....

12 Kişi ne demiş?:

hanimiş dedi ki...

Fidan vallahi ne diyeyim şaşırdım. Bekliyordum, güzel olacaklarını biliyordum ama yine de şaştım kaldım. Yorgun ama gururlu pozuna da bayıldım, eşini de tebrik ederim bunca destek olduğu için. Herşey harika, hiçbir eleştiri bulamadım yazacak. Palyaçoyu da gayet başarılı modellemişsin. Şöyle afili bir diplomayı hakediyorsun Bakeshop'tan..

Adsız dedi ki...

Fidan'cım sen aşmışsın şekerim. Nefis olmuş hepsi. Bravo sana ve destek olduğu için eşine ve kızına. Ellerinize sağlık, süper, kolay gelsin...

Adsız dedi ki...

hocaaammmmm, hepsı senın sayende, senın öğrettıklerınle cıktılar ortaya. Eğer bir basarı sozkonusu ıse emın ol sayendee:))) Ben resımleri yakın plan koyayım da bak elestırılecek ne kadar cok sey göreceksın heheheh.... resımde farkettım de heryanım nişasta olmuş :)) aslında hocam eşim senden ders alsa emınım benden daha ıyı seyler ortaya cıkarırr gercektenn:))Veee, eveeettt diploma istoyorummm, hatta o kafamıza taktığımız kocamann şeyii fırlatmak istiyoruuummm hehehehehe

ebru cum, sizin yanınızda benım yaptıklarım devede kulak kalır.. elimden geldığınce bıseyler yapmaya calısıyorum işte... walla gercekten eşim olmasa ben bıtmıstım heheheh...
sevgıler
fıdan

Adsız dedi ki...

Canımmm , bu işinde hakkından geldin ya yine HELAL OLSUN SANA !!
Yoruldun ama değmiş..Allah devamını versin :) Bizede görmek nasip etsin :)

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Ellerine sağlık Fidan. Pastalar harika görünüyor. Yorulmuşsun ama ortaya bu güzelim görüntüler çıkınca insan yorgunluğunu unutuyor değil mi :))) öyle öyle gerçekten.
Bol siparişler ve paylaşımlar diliyorum.
Sevgiler,

Unknown dedi ki...

Fidancım vallahi tebrik ediyorum seni vede ayakda alkışlıyorum. İlk sipariş için bu kadar harika pastaları yapdıkdan sonra heyecan falan kalmamıştır sende. Yakından resimlerini ve tariflerinide merakla bekliyorum. Sevgiler..

Evcilik Lezzetler dedi ki...

İlk siparişte tekmili birden seri üretim ve bu mükemmel pastalar... ki eminim nefistir de. Vallahi bravo hatta maşallah :))
Ve evet yapıp yedirmeyen bir bayan daha, yorgun belki ama ince ve zarif :)) bi maşallah ta buradan nerden baksan 41 kere maşallah be Fidan'cım :))
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

pastarda burcın cım, çok tsk ederım. allah duanı kabul etsin ins devamı olur. veee, ne zaman istersen buyur gel bacım istediğin pasta olsun :)))

sevgili selservis, su anda inan yüzüm kızardı çok saol... heyecanıma gelince; hocam ban demişti ki, ilk seferde böyle olur hele bi yap bak herşey güzel olacak... çok haklıymış hehehe...

sevgili burçin cim, beğenmene çok sevindim.. gerçekten de dediğin gibi bir anda tüm yorgunluk uçupp gidiyor...

sevgili evcilik lezzetler, ne güzel şeyler söylemişsin tsk ler.. ve evet ben sadece yaparım, yemem hehehehe.. ama tatlarına bakıyorum tabiiki ucundan, yoksa sizlere nasıl güzel olmuş diyebilirim dimi :))))ayy bi nazar boncuğumu taksam napsaammm ne dersin??

sevgiler
fidan

lezzetlilerim dedi ki...

SEVGİLİ FİDAN
SİTENİ YENİ GÖRDÜM. SİTENDE VE SENDEDE KENDİMİ GÖRDÜM. BENDE PASTA İŞİNE BAŞLADIM. YAKIN ZAMANA SİPARİŞİM YOK . EYLÜL VE KASIM AYLARINDA VAR. HEYECANINI ÇOK İYİ ANLIYORUM. ELLERİNE SAĞLIK PASTALAR SÜPER. YALNIZ O İKİYİ NASIL YAPTIN SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM. BAŞARILARININ VE SİPARİŞLERİNİN DEVAMINI DİLERİM.
BANADA BEKLERİM
HOŞÇAKAL

Adsız dedi ki...

sevgili lezzetlerim hosgeldin.. bizi bizden başka bu kadar iyi kimse anlayamaz dimi.. pastacılığa gönül vermiş kişiler için dünyanın en zevkli ve de heyecanlı işi bu olsa gerek. bugun tarıflerını yayınlamaya calısıcam cnm. 2 yı nasıl yaptığımı da tabiiki.. ben de hep beklerım cnm.
sevgıler
fıdan

Adsız dedi ki...

Sevgili fidan,

Tebrik ederim, harikalar yaratmışsın :)

Sevgiler,

selin (www.selincaglayan.com)

Adsız dedi ki...

selin cim hosgeldın.. senı burda görmek benı ne kadar mutlu ettı bı bılsen.... aslında sana cok sey borcluyum. pastalarımı beğenmene çok sevındım. ben hep sendeyım zaten, sohbetlere katılamasam daa.. senı de yıne beklerımm...
sevgıler
fıdan